تلفن همراه

گجت

October 8, 2024
17:27 سه شنبه، 17ام مهرماه 1403
کد خبر: 175324

اپل احتمالا تا سال ۲۰۲۶ رقیب گلگسی رینگ را عرضه می‌کند

منبع: Peivast

شرکت تحقیقات CCS Insight می‌گوید اپل احتمالا تا سال ۲۰۲۶ رقیب حلقه هوشمند سامسونگ را عرضه می‌کند و تمرکز روی محصولات سلامتی را افزایش می‌دهد.

به گزارش CNBC، در صورت تحقق پیش‌بینی‌ سالانه CCS Insight، اولین محصول جدید کوپرتینویی‌ها پس از ویژن پرو را دو سال دیگر مشاهده می‌کنیم.

بن وود، تحلیلگر ارشد CCS Insight، می‌گوید: «سلامت به یک ستون اصلی برای اپل تبدیل شده است. در واقع می‌توانم بگویم که اگر تیم‌ کوک در این لحظه کنترل را واگذار کرده و بازنشسته شود… به نظرم یکی از مهمترین میراثش از اپل در حوزه سلامت فردی است.»

او می‌گوید: «با توجه به تمرکز عمیق و شخصی تیم کوک بر حوزه سلامت، به نظرم یک حلقه مکمل مهمی برای اپل خواهد بود.»

وود در تایید حرف خود به تمرکز اپل روی سلامت با محصولاتی مثل اپل واچ اشاره می‌کند و همچنین ایرپادز پروهای جدید که می‌توانند به سمعک تبدیل شوند.

یک حلقه هوشمند هم همانند ساعت‌های هوشمند می‌تواند حسگرهای متعددی را برای ردیابی شاخص‌های سلامتی از جمله ضربان قلب در داخل خود جای دهد.

شرکت Oura یکی از پیشتازان این عرصه بود اما سامسونگ نیز امسال از گلگسی رینگ رونمایی کرد و این محصول در معرض دید مخاطبان تازه‌ای قرار گرفت. این شرکت کره‌ای هم حالا برای توسعه بیشتر در فضای سلامت تلاش می‌کند.

گلگسی رینگ که با قیمت حدود ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود، سبد کالایی گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند را تکمیل خواهد کرد.

اپل نیز با استراتژی مشابه در تلاش است تا مشتریان وفادار خود را بیش از پیش به اکوسیستم سخت‌افزاری خود وفادار نگه دارد. یک حلقه هوشمند محصول دیگری را به این سبد کالایی اضافه می‌کند.

برخلاف دیگر اقلام الکترونیکی مصرفی، حلقه‌های هوشمند از نگاه خرده‌فروشی محصول پیچیده‌ای محسوب می‌شوند و اندازه متفاوت انگشت کاربران یکی از مشکلات آنها است. سامسونگ این حلقه را در چند اندازه و رنگ عرضه کرده و کاربران پیش از خرید حلقه می‌توانند با یک نمونه آن را امتحان کنند.

اپل با توجه به طیف وسیع فروشندگان فیزییکی خود می‌تواند تجربه بهتری را در فروش این محصولات رقم بزند.

وود می‌گوید: «به نظرم ردپای خرده‌فروشی آنها هم بسیار برای این مساله مناسب است زیرا حلقه‌ها محصولات پیچیده‌ای برای عرضه بازاری هستند.»

حلقه‌های یک محصول مد نیز محسوب می‌شوند و محصولات اپل جذابیت خاصلی از این لحاظ دارد.

به گفته او: «اپل برندی است که جلال خاصی از این لحاظ دارد که مردم از داشتن محصولش احساس افتخار می‌کنند و به نظرم یک حلقه با طراحی زیبا از اپل می‌تواند یکی از این چیزهای نماد منزلت باشد.»

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.