تلفن همراه

سیستم‌عامل

گوشی

October 13, 2024
12:19 یکشنبه، 22ام مهرماه 1403
کد خبر: 175477

این گوشی‌های موتورولا به اندروید ۱۵ آپدیت می‌شوند

منبع: Zoomit

موتورولا می‌خواهد با پشتیبانی طولانی‌تر از گوشی‌هایش، خریداران گوشی سامسونگ و شیائومی را به‌ سمت خود بکشاند.

به انتشار عمومی اندروید ۱۵ برای گوشی‌های مختلف نزدیک هستیم؛ سیستم‌عاملی که با بهبودهای زیادی همراه شده است و می‌تواند با جذابیت‌هایش مردم را هنگام خرید گوشی به‌جای آیفون به‌ سمت گوشی‌های اندرویدی بکشاند.

هنگامی‌که بحث آپدیت اندروید می‌شود، معمولاً مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی در ذهن نقش می‌بندد؛ اما موتورولا جزو شرکت‌هایی است که سابقه‌ی طولانی‌مدتی در تولید گوشی‌های اندرویدی دارد و تلاش می‌کند سهمش را از بازار با بهبود کیفیت و پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌هایش افزایش دهد.

در‌ ادامه، فهرست مدل‌های مختلف گوشی موتورولا ارائه شده است که آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت خواهند کرد.

موتورولا این فهرست را تأیید کرده است؛ اما امکان تغییر در آن وجود دارد. شاید برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر موتورولا نیز به اندروید ۱۵ مجهز شوند.

فهرست گوشی‌های موتورولا که اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند

ریزر ۴۰ اولترا

ریزر ۴۰

ریزر ۵۰ اولترا

ریزر ۵۰

موتو G35

موتو G34

موتو G45

موتو G55

موتو G75

موتو G85

اج پلاس ۲۰۲۳

اج ۴۰ پرو

اج ۲۰۲۴

اج ۵۰

اج ۵۰ فیوژن

اج ۵۰ نئو

اج ۵۰ پرو

اج ۵۰ اولترا

موتو G Stylus 5G 2024

موتو G 5G 2024

موتو G Power 5G 2024

تینک فون

تینک فون ۲۵

با نگاهی به لیست که توسط YTechB با استناد به منبعی در موتورولا منتشر شدهاست، می‌توان دید که برخی از گوشی‌های محبوب سری موتو G 2023 در لیست غایب هستند، به‌خصوص Moto G Play 2024 که در اوایل سال ۲۰۲۴ راهی بازار شد.

موتورولا اخیراً سیاست به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را تغییر داده و گوشی اج ۵۰ نئو را با وعده‌ی پنج‌سال پشتیبانی نرم‌افزاری راهی بازار کرده است؛ اما در آن سو، سامسونگ از قافله عقب نمی‌ماند و گلکسی A16 خود را ۶ سال آپدیت خواهد کرد.

اندروید ۱۵ روی هماهنگی بیشتر بین سخت‌افزار و نرم‌افزار تمرکز ویژه‌ای دارد و با بهینه‌سازی‌هایی در نوتیفیکیشن‌ها، افزایش امنیت، بهبود شارژدهی و بازخوردهای هپتیک همراه شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.