هوش مصنوعی

October 12, 2024
17:13 شنبه، 21ام مهرماه 1403
کد خبر: 175479

دیلویت با پشتیبانی انویدیا و اوراکل کارخانه هوش مصنوعی را در خاورمیانه به عنوان یک سرویس معرفی می کند

دیلویت خاورمیانه، رونمایی از «کارخانه هوش مصنوعی» را به عنوان یک سرویس، مجموعه ای مقیاس پذیر از قابلیت های هوش مصنوعی (GenAI) که بر روی پلت فرم هوش مصنوعی NVIDIA AI، از جمله NVIDIA AI Enterprise ساخته شده است، اعلام کرد. نرم افزار، NVIDIA NIM Agent Blueprints، محاسبات را تسریع کرد و از فناوری هوش مصنوعی Oracle بهره برد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، فیصل داراس، شریک خاورمیانه دیلویت و رهبر اتحاد اوراکل، «کارخانه هوش مصنوعی رویکردی جامع ارائه می‌کند که علم داده عمیق، طراحی مدل و دانش صنعت Deloitte را با ادغام‌های NVIDIA و Oracle یکپارچه می‌کند. این یک اکوسیستم قوی از ارائه‌دهندگان فناوری را قادر می‌سازد تا گردش‌های کاری GenAI سفارشی‌سازی شده را ارائه دهند، در حالی که این یک جزء حیاتی برای سازمان‌های دولتی و خصوصی مستقر در خاورمیانه خواهد بود.

با ارائه نرم‌افزار هوش مصنوعی و موارد استفاده سفارشی، AI Factory as a Service می‌تواند با مدیریت حجم کاری و ابزارهای نظارتی تعبیه‌شده برای کمک به بهینه‌سازی نیروی کار در میان کمبود استعدادهای هوش مصنوعی، زمان سریع‌تری را به بازار ارائه دهد. بیش از زیرساخت‌های بهینه‌سازی‌شده، AI Factory as a Service شامل داده‌ها و حاکمیت مدل می‌شود، به این معنی که سازمان‌ها می‌توانند با اطمینان مدرن‌سازی شوند و بدانند که استقرار توسط چارچوب Trustworthy AI™ Deloitte تقویت می‌شود  .

یوسف برکاوی، شریک دیلویت خاورمیانه، AI و رهبر داده در این خصوص افزود: معرفی سرویس AI Factory در سراسر بازارهای خاورمیانه به موقع است، زیرا سازمان ها و رهبران فناوری فاز بعدی مدیریت گردش کار و فرآیندها را دنبال می کنند و آنها را قادر می سازد تا با روندهای فعلی و بادهای منفی جهانی که بر تجارت آنها تأثیر می گذارد، ادامه دهید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.