تلفن همراه

گوشی

October 13, 2024
12:33 یکشنبه، 22ام مهرماه 1403
کد خبر: 175492

گلکسی S25 FE با بدنه باریک‌تر از گذشته از عرضه می‌شود

منبع: Zoomit

سامسونگ درحال توسعه‌ی گلکسی S25 FE با طراحی جدید و بدنه‌ای باریک‌تر از نسل فعلی است.

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه‌ی گلکسی S24 FE نمی‌گذرد، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ توسعه‌ی نسل بعدی فن‌ادیشن خود را شروع کرده است. بر اساس گزارش نشریه‌ی کره‌ای The Elec، سامسونگ قصد دارد تا گلکسی S25 FE را سال آینده با طراحی جدید همراه با بدنه‌ای باریک‌تر از گذشته عرضه کند.

طبق گزارش منتشرشده، گلکسی S25 FE از نمایشگر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد. سامسونگ برای دستیابی به بدنه‌ای باریک‌تر احتمالاً از باتری باریک‌تر با مساحت بزرگ‌تر استفاده خواهد کرد.

با وجود گزارش‌های دیگری مبنی‌بر توسعه‌ی مدل باریک‌تر گلکسی زد فولد ۶ و همچنین احتمال عرضه‌ی گلکسی S25 اولترا به‌عنوان سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی از سری پرچم‌دار‌های اولترا سامسونگ، به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها قصد دارند با به کارگیری طراحی‌های باریک‌تر، توجه کاربران را جلب کنند.

گزارش‌های دیگری نیز مبنی‌بر عرضه‌ی گلکسی S25 FE با تراشه‌ی دیمنسیتی ۹۴۰۰ در جریان شنیده می‌شود. حساب کاربری Junkanlosreve در ایکس ادعا کرده است که سامسونگ از تراشه‌ی دیمنسیتی مدیاتک در نسل بعدی فن‌ادیشن خود استفاده خواهد کرد.

با توجه به اینکه گلکسی S25 FE هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و زمان زیادی تا رونمایی آن پیش رو داریم، صحت شایعات منتشرشده هنوز مشخص نیست و ممکن است در آینده تغییراتی در طراحی و ویژگی‌های آن اعمال شود.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.