تپسی به رانندهها امکان خواندن نظرات تجمیع شده کاربران را میدهد
تپسی با اضافه کردن یک قابلیت جدید به رانندههای خود امکان دیدن نظرات تجمیع شده کاربران را میدهد.
به گزارش روابط عمومی تپسی، این شرکت با اضافه کردن یک قابلیت جدید به رانندههای خود امکان میدهد نظرات و امتیازهای مسافران را به صورت تجمیع شده ببینند و اگر این نظرات تاثیر محسوسی روی امتیاز آنها گذاشته باشد، از دلایل آن آگاه شوند. به گفته تپسی هدف انجام این کار کمک به سفیران برای بهبود کیفیت سفرها و بالا بردن امتیازشان است.
پیش از این امتیاز کاربران برای ارزیابی کیفیت ارائه سرویس هر راننده و قطع همکاری با رانندگانی که عملکرد مناسب نداشتند استفاده میشد.
بردیا میرزایی، سرپرست تیم مدیریت محصول تپسی در این باره گفت: «سفیران همواره به دنبال اطلاع از دلایل تغییر امتیاز خود هستند تا بتوانند نسبت به بهبود آنها اقدام کنند. این طرح راهی منصفانه برای پاسخ به این نیاز سفیران است تا از این پس به صورت هدفمند در مسیر بهبود عملکرد خود گام بردارند.»
به گفته او بر اساس این طرح امتیازهای سفیران در یک بازه کاری ۴۵ روزه جمعآوری میشود و اگر تغییر محسوسی در امتیاز نهایی آنها باشد، این تغییر رتبه و دلایلش به آنها اطلاعرسانی میشود.