اپراتورها

تلفن همراه

October 19, 2024
9:32 شنبه، 28ام مهرماه 1403
کد خبر: 175881

کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول آغاز به کار کرد

صبح امروز بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران با حمایت همراه اول در بخش‌های اصلی و نمایشگاهی آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای علمی کشور در حوزه امنیت سایبری، امروز چهارشنبه 25 مهر 1403 با حمایت و مشارکت همراه اول و با حضور پژوهشگران و متخصصان داخلی و بین‌المللی، در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس آغاز به کار کرد.

این کنفرانس دو روزه که هرساله با هدف دانش افزایی پژوهشگران دانشگاهی و کارشناسان صنعت افتا و انتشار یافته های جدید علمی در این حوزه برگزار می شود، در این دوره نیز به سمت ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران داخلی و بین المللی رفته است تا بستر مناسبی را برای تبادل نظر در راستای حل مسائل تاثیرگذار کشور در حوزه امنیت سایبری فراهم کند.

از مهم‌ترین موضوعاتی که در این کنفرانس به آن‌ها پرداخته می‌شود، می‌توان به مبانی رمزشناسی، امنیت شبکه، پروتکل‌های امنیتی و مهندسی امنیت اشاره کرد. همچنین، این کنفرانس فرصتی است برای دانش‌پژوهان و کارشناسان صنعت تا جدیدترین یافته‌های خود را به اشتراک بگذارند و به دنبال راه‌حل‌هایی برای چالش‌های امنیتی در کشور باشند.

در کنار برنامه‌های علمی، مدیران و متخصصان مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز در بخش نمایشگاهی این رویداد حضور دارند و با معرفی سامانه‌های هوشمند مدیریت آسیب‌پذیری‌ها، تشخیص نفوذ در حملات مخابراتی و ارائه خدمات جامع امنیت سایبری، تلاش می‌کنند رسالتی که برای خود در ارتقای امنیت سایبری کشور قائل شده‌اند را تشریح کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.