تلفن همراه

گوشی

October 21, 2024
17:20 دوشنبه، 30ام مهرماه 1403
کد خبر: 175991

ابعاد گوشی‌های خانواده گلکسی S25 سامسونگ فاش شد

منبع: Zoomit

براساس اطلاعات فاش‌شده از ابعاد سری گلکسی S25 سامسونگ، ظاهراً این گوشی‌ها نسبت‌ به همتایان گلکسی S24، ضخامت کمتری خواهند داشت.

با نزدیک‌شدن به فصل اول ۲۰۲۵، جزئیات بیشتری از سری گلکسی S25 سامسونگ فاش می‌شود. اکنون تصاویری از گلس محافظ نمایشگر و ماکت‌های آلومینیومی به‌همراه ابعاد دقیق این گوشی‌ها منتشر شده است.

ظاهراً سامسونگ رویکرد طراحی مینیمالیستی خود را با گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس ادامه می‌دهد، اما احتمال دارد در مدل اولترا شاهد تغییر در طراحی باشیم و این دستگاه به گوشه‌های گرد مجهز شود. طبق ادعای Mokesciuskaiciuokle، گلکسی S25 استاندارد ابعادی معادل ۱۴۶٫۹۴ در ۷۰٫۴۶ در ۷٫۲۵ میلی‌متر خواهد داشت.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از ماکت پرچمداران بعدی سامسونگ، ابعاد گلکسی S25 پلاس ۱۵۸٫۴۴ در ۷۵٫۷۹ در ۷٫۳۵ میلی‌متر خواهد بود و در نهایت گلکسی S25 اولترا ابعادی معادل ۱۶۲٫۸۲ در ۷۷٫۶۵ در ۸٫۲۵ میلی‌متر خواهد داشت. این آمار نشان از کاهش ۰٫۳۵ میلی‌متری ضخامت هر سه مدل گلکسی S25 نسبت‌ به همتایان گلکسی S24 آن‌ها دارد.

گلکسی S25 اولترا اولین مدل اولترا سامسونگ خواهد بود که از نمایشگر کاملاً تخت بهره می‌برد و این تغییر چند مشکل را برطرف می‌کند که ازجمله می‌توان به دسترسی آسان‌تر به گلس‌های محافظ نمایشگر، محافظت بهتر از صفحه‌نمایش با فریم میانی که لبه‌ها را می‌پوشاند و کاهش لمس‌های ناخواسته اشاره کرد.

تصاویر فاش‌شده از گلس محافظ‌ نمایشگرهای گلکسی S25 و S25 اولترا نیز نشان از کاهش ضخامت حاشیه‌های صفحه‌نمایش این گوشی‌ها درمقایسه‌با نسل قبل دارد.

انتظار می‌رود گلکسی S25 اولترا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ (یا اسنپدراگون ۸ الیت) بهره ببرد. اگرچه این پردازنده نسبت‌ به نسل قبل قدرت بیشتری ارائه می‌دهد؛ اما به‌طور قابل‌ توجهی گران‌تر خواهد بود. شایعات اولیه حاکی از آن بود که مدل‌های پایه و پلاس گلکسی S25 از تراشه‌ی پرچمدار دیمنسیتی ۹۴۰۰ مدیاتک استفاده خواهند کرد، اما گزارش Sammy Fans نشان می‌دهد همه‌ی مدل‌های پرچمدار بعدی سامسونگ از سیستم‌-روی-چیپ اسنپدراگون بهره خواهند برد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.