اپلیکیشن

تلفن همراه

October 21, 2024
18:50 دوشنبه، 30ام مهرماه 1403
کد خبر: 176005

56 درصد مدیران آی‌تی به دنبال اپلیکیشن‌های «توسعه شهروندی»

منبع: همکاران سیستم

نظرسنجی اخیر روی 500 مدیر ارشد فناوری اطلاعات نشان داد 56 درصد این افراد «توسعه شهروندی» یا به عبارت دیگر ساخت اپلیکیشن‌های کاربردی خارج از کانال‌های رسمی فناوری اطلاعات را یکی از اولویت‌های پیش روی خود می‌دانند. در این میان تقریبا دو نفر از هر پنج مدیر فناوری یا به عبارت دیگر 38 درصد آنها برنامه توسعه شهروندی را برای خود آغاز کرده‌اند.

این نظرسنجی که توسط مرکز Kissflow انجام شد همنین نشان داده است 65 درصد مدیران فناوری اطلاعات بر این باورند که توسعه شهروندی به کاهش عقب ماندگی در حوزه آی‌تی کمک می‌کند و همچنین 63 درصد اعلام کردند که با این روند می‌توانند کاهش زمان تکمیل فرآیندهای مربوطه را باعث شوند.

کارشناسان در این نظرسنجی دریافتند افرادی که هم اکنون اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را تولید می‌کنند در 30 درصد موارد در جریان عملیات‌های سازمانی، 28 درصد در بخش منابع انسانی و 20 درصد موارد برای بازاریابی از این ابزارها بهره می‌برند.

«مارینلا پروفی» مشاور هوش مصنوعی استراتژیک در شرکت SAS در این خصوص گفت: «کاربران سازمانی به طور فزاینده در حال توسعه الیکیشن‌های کاربردی از طریق پلتفرم‌های بدون کد یا کم کد هستند که به آنها امکان می‌دهد بدون نیاز به مهارت‌های فنی عمیق، ابزارهای کاربردی مورد نیاز خود را تولید کنند و مورد استفاده قرار دهند. این پلتفرم‌ها برای ایجاد راهکارهای سفارشی، خودکارسازی گردش‌های کاری و ساده سازی فرآیندهایی که پیش‌تر فقط در اختیار توسعه دهندگان نرم افزار بود، کمک می‌کنند».

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.