بازار سرمایه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 23, 2024
18:38 چهارشنبه، 2ام آبانماه 1403
کد خبر: 176140

سود خالص ۱۳۱ میلیارد تومانی تپسی در نیمه اول سال ۱۴۰۳

منبع: Digiato

تپسی در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۳۱ میلیارد تومان سود خالص ثبت کند که نسبت به سود خالص ۷۰ میلیارد تومانی مدت مشابه در سال گذشته، ۸۷ درصد بیشتر است.

صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده «تپسی» که در «کدال» منتشر شده، نشان می‌دهد این شرکت نیمه نخست امسال ۸۷۹ میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کرده که ۸۶ درصد بیشتر از دوره مشابه سال قبل است.

تپسی برای این درآمد ۶۳۱ میلیارد تومان هزینه کرده است که ۸۴ درصد بیشتر از هزینه‌های ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ است.

سود ناخالص این شرکت نیز عدد ۲۴۷ میلیارد تومان را نشان می‌دهد که نسبت به سود ناخالص این دوره در سال گذشته، ۸۹ درصد رشد کرده است.
سود عملیاتی تپسی در این دوره نیز ۱۴۵ میلیارد تومان ثبت شده است که ۲۹ درصد بیشتر از سود عملیاتی ۱۱۲ میلیارد تومانی نیمه نخست سال گذشته است.

تپسی در این مدت ۱۳۱ میلیارد تومان سود خالص ثبت کرده است. این میزان نیمه نخست سال پیش ۷۰ میلیارد تومان بود؛ بنابراین در این بخش نیز رشدی ۸۷ درصدی رقم خورده است.

نکته جالب‌توجه اینکه در بخش «سایر هزینه‌ها» رشد ۲۰ هزار و ۳۰۹ درصدی به چشم می‌خورد. درحالی‌که «سایر هزینه‌»های تپسی در دوره مشابه سال قبل ۱۰۹ میلیون تومان بوده، این میزان اکنون به ۲۲ میلیارد تومان رسیده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.