هوش مصنوعی سلزفورس فرآیندهای سازمانی را خودکار کرد
هوش مصنوعی خودمختار یا عواملی که میتوانند وظایف را بدون نظارت انسان انجام دهند، به طور پیوسته به بخشی از عملیات روزانه بسیاری از کسب و کارها تبدیل شدهاند. در این میان شرکت سلزفورس از بزرگترین توسعه دهندگان ابزارهای سازمانی با ارایه یک سیستم جدید بازار خود را در این عرصه ارتقا داده است.
سلزفورس به عنوان بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک پلتفرم جهانی با نام Agentforce ارایه کرده است که از آن به عنوان «مجموعهای از عوامل هوش مصنوعی مستقل» یاد میکند که برای انجام وظایف مختلف سازمانی در بخشهایی نظیر فروش، بازرگانی، بازاریابی و موارد دیگر طراحی شده است تا بهره وری کارمندان را افزایش دهد. این مجموعه نرم افزاری پیشتر با نام Einstein Copilot شناخته میشد و سلزفورس آن را یک سیستم تمام عیار برای حل مشکلات در بخش خدمات مشتری، سرنخهای فروش و ویرایشهای کمپینهای بازاریابی میداند.
سلزفورس با استناد به روندهای خود در گزارش هوش مصنوعی توضیح داد که کارمندان حدود 41 درصد از زمان خود را به انجام «کارهای تکراری و کم تاثیر» اخصاص میدهند. در این گزارش همچنین گفته شده است که 65 درصد کارمندانی که پشت میز مینشینند بر این باورند که هوش مصنوعی مولد به آنها امکان میدهد به صورت استراتژیکتر عمل کنند و وظایف خود را انجام دهند.
از جمله قابلیتهای بسیار مهمی که برای Agentforce در نظر گرفته شده این است که میتواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و با ابزارهای ارزان مبتنی بر سیاستهای سازمانی سفارشی شود. «مارک بنیوف» مدیرعامل سلزفورس توضیح داد این ابزار به گونهای طراحی شده است که حتی سازمانهایی که تاکنون از هوش مصنوعی استفاده نکردهاند هم میتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.