هوش مصنوعی

October 25, 2024
18:34 جمعه، 4ام آبانماه 1403
کد خبر: 176214

هوش مصنوعی سلزفورس فرآیندهای سازمانی را خودکار کرد

منبع: همکاران سیستم

هوش مصنوعی خودمختار یا عواملی که می‌توانند وظایف را بدون نظارت انسان انجام دهند، به طور پیوسته به بخشی از عملیات روزانه بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده‌اند. در این میان شرکت سلزفورس از بزرگترین توسعه دهندگان ابزارهای سازمانی با ارایه یک سیستم جدید بازار خود را در این عرصه ارتقا داده است.

سلزفورس به عنوان بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک پلتفرم جهانی با نام Agentforce ارایه کرده است که از آن به عنوان «مجموعه‌ای از عوامل هوش مصنوعی مستقل» یاد می‌کند که برای انجام وظایف مختلف سازمانی در بخش‌هایی نظیر فروش، بازرگانی، بازاریابی و موارد دیگر طراحی شده است تا بهره وری کارمندان را افزایش دهد. این مجموعه نرم افزاری پیش‌تر با نام Einstein Copilot شناخته می‌شد و سلزفورس آن را یک سیستم تمام عیار برای حل مشکلات در بخش خدمات مشتری، سرنخ‌های فروش و ویرایش‌های کمپین‌‌های بازاریابی می‌داند.

سلزفورس با استناد به روندهای خود در گزارش هوش مصنوعی توضیح داد که کارمندان حدود 41 درصد از زمان خود را به انجام «کارهای تکراری و کم تاثیر» اخصاص می‌دهند. در این گزارش همچنین گفته شده است که 65 درصد کارمندانی که پشت میز می‌نشینند بر این باورند که هوش مصنوعی مولد به آنها امکان می‌دهد به صورت استراتژیک‌تر عمل کنند و وظایف خود را انجام دهند.

از جمله قابلیت‌های بسیار مهمی که برای Agentforce در نظر گرفته شده این است که می‌تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و با ابزارهای ارزان مبتنی بر سیاست‌های سازمانی سفارشی شود. «مارک بنیوف» مدیرعامل سلزفورس توضیح داد این ابزار به گونه‌ای طراحی شده است که حتی سازمان‌هایی که تاکنون از هوش مصنوعی استفاده نکرده‌اند هم می‌توانند از مزایای آن بهره‌ مند شوند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.