رمز ارز

October 27, 2024
16:30 یکشنبه، 6ام آبانماه 1403
کد خبر: 176331

مدیرعامل تتر آغاز تحقیقات دولت آمریکا را تکذیب کرد

منبع: Zoomit

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، اعلام کرد هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان‌دهنده‌ی آغاز تحقیقات دولت آمریکا علیه شرکتش باشد.

مدیرعامل تتر، پس از گزارش وال‌استریت ژورنال مبنی‌بر آغاز تحقیقات مقام‌های آمریکایی علیه این شرکت رمزارزی به‌دلیل نقض احتمالی تحریم‌ها یا قوانین ضد‌پول‌شویی، اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای از آغاز تحقیقات درباره‌ی شرکت متبوعش وجود ندارد.

براساس گزارش وال‌استریت ژورنال که به منابعی ناشناس استناد کرده بود، بازرسان فدرال به‌رهبری دفتر دادستان منطقه‌ی منهتن، در حال بررسی این موضوع هستند که آیا افراد یا گروه‌ها برای تأمین مالی فعالیت‌های غیرقانونی ازجمله تجارت مواد مخدر، تروریسم، هک یا پول‌شویی عواید حاصل از آن‌ها از خدمات تتر استفاده کرده‌اند یا خیر.

همان‌طور‌که رویترز اشاره می‌کند، تتر، بزرگ‌ترین استیبل کوین جهان، نوعی رمزارز است که برای حفظ ارزش ثابت معادل یک دلار آمریکا طراحی شده است. پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر در بیانیه‌ای گفت: «هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که تحقیقاتی درباره‌ی شرکت تتر آغاز شده باشد.»

براساس گزارش وال‌استریت ژورنال، وزارت خزانه‌داری آمریکا به‌دلیل اینکه افراد و گروه‌های تحریم‌شده به‌طور گسترده از تتر استفاده می‌کنند، قصد دارد تحریم‌هایی را علیه شرکت تتر اعمال کند.

تتر در بیانیه‌ای درباره‌ی گزارش وال‌استریت ژورنال گفت: «این خبرگزاری به‌طور سهل‌انگارانه بر همکاری‌های مستند و گسترده‌ی تتر با مجریان قانون برای سرکوب افراد و گروه‌های خلافکار که به‌دنبال سوءاستفاده از تتر و سایر رمزارزها هستند، سرپوش می‌گذارد.»

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.