تلفن همراه

گوشی

October 28, 2024
14:54 دوشنبه، 7ام آبانماه 1403
کد خبر: 176410

ویژگی‌های نسخه‌های جدید گوشی‌های سامسونگ؛ سه اسم رمز برای تاشوهای هوشمند سال آینده

منبع: همشهری آنلاین

سامسونگ اخیراً گوشی هوشمند تاشو بسیار باریک‌تر خود را معرفی کرده است؛ نسخه جدید گلکسی زد فولد یک گوشی ویژه است؛ چون می‌توان گفت گوشی ویژه و منحصربه‌فرد سه‌لایه سامسونگ خواهد بود.

سامسونگ به‌تازگی روی دو مدل گلکسی زد فولد ۷ کار می‌کند که با اسم کد Q۷ و Q۷M مشخص شده‌اند. البته مدل Q۷M توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. اما شایعاتی از سوی منابع کره‌ای درباره آزمایش‌های سامسونگ در زمینه مکانیسم‌های تاشو به گوش می‌رسند مبنی بر اینکه یکی از مدل‌ها، دارای دولولا و سه پنل است.

 

کد Q۶A

گوشی‌های جدید سامسونگ که نام آنها با “Q۷” شروع می‌شود در واقع یک دستگاه Z Fold است. اما نام “M” آنها در حال حاضر نامشخص است.
همچنین Galaxy Z Fold۶ Special Edition که اخیراً در کره جنوبی منتشر شده است دارای کد Q۶A است. بنابراین اگر
Q۷M یک گوشی نسخه ویژه بود، باید Q۷A هم چنین ویژگی داشت یا حداقل این چیزی است که به نظر می‌رسد.

دو نسخه از گوشی Galaxy Z Fold۷

بر اساس گزارشی که از GalaxyClub منتشر شده است، سامسونگ در حال آماده‌سازی نه‌تنها یک گوشی؛ بلکه دو نسخه از گوشی Galaxy Z Fold۷ خود است. منبع نزدیک به نشریه خبری سه اسم رمز را برای تاشوهای سال آینده به اشتراک گذاشت – B۷ که Z Flip۷ است، Q۷ که Z Fold۷ است و Q۷M تاشو ناشناخته است.

یک تاشوی ارزان‌قیمت
شاید مدل Q۷M تاشوی ارزان قیمتی باشد که کارشناسان در سال گذشته درباره آن صحبت کرده‌اند. البته بعضی‌ها احتمال می‌دهند سامسونگ در حال کار بر گسترش مجموعه‌های Fold و Flip خود با گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر هم هست. اما هنوز هیچ منبع اطلاعاتی دقیقی در مورد آنها وجود ندارد. گزارش‌ها تنها حاکی از آن است که سامسونگ در سال آینده دوگوشی گلکسی زد فولد ۷ را نیز آماده خواهد کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.