اپراتورها

تلفن همراه

October 30, 2024
17:36 چهارشنبه، 9ام آبانماه 1403
کد خبر: 176694

هویت بصری جدید ویستا رونمایی شد

ویستا، هلدینگ سرمایه‌گذاری ایرانسل، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، فعالیت ویستا به عنوان هلدینگ سرمایه‌گذاری ایرانسل، در اواخر سال ۱۳۹۶، با هدف سرمایه‌گذاری در مراحل دیرهنگام استارتاپ‌ها، آغاز شد. ویستا به صورت هماهنگ با استراتژی‌ها و اهداف ایرانسل، عملکرد خود را با سرمایه‌‌گذاری در اسنپ و مشارکت در تأسیس صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، گسترش داد. پس از آن و با أخذ مجوز سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی در ابتدای شهریور ۱۴۰۳، گام بلند ورود به حوزه CVC را برداشت. در همین راستا، ویستا با هدف ترسیم چشم‌انداز و اهداف عملکردی پیش‌رو، اقدام به تغییر هویت بصری و نوسازی برند خود کرده است.

ویستا در طراحی لوگوی جدید، هدف ساخت اکوسیستم نوآوری و تعهد به رشد استارتاپ‌ها در پورتفوی خود را از طریق نمادهای به کار‌گرفته شده نشان داده و با استفاده از رنگ‌های هویت بصری ایرانسل، ترکیب رنگی لوگوی جدید را رقم زده است.

با توجه به اهمیت استراتژی ایرانسل در مسیر گذار از اپراتور ارتباطی (TelCo) به شرکت فناوری‌محور (TechCo)، ویستا موفق شد مجوز فعالیت به عنوان صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) را از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دریافت کند. این مجوز، زمینه‌ساز پیوند هرچه بیشتر اهداف استراتژیک ایرانسل و دنیای فناوری‌های نوین شد و از جمله مهمترین دلایل ویستا برای طراحی استراتژی نوسازی برند، به شمار می‌رود.

ویستا در رویکرد جدید سرمایه‌گذاری، به کمک متخصصان با تجربه، رویکردی مشارکتی و مبتنی بر تقویت پرتفوی سرمایه‌گذاری را در پیش گرفته، تا افراد خلاق و کارآفرین را به سرمایه و بازار مورد نیازشان متصل کند. فعالیت‌‌ هلدینگ سرمایه‌گذاری ویستا تنها بر تأمین مالی متمرکز نیست و تعهد خود را، تأمین سرمایه و زیرساخت‌های مورد نیاز برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوپا می‌داند.

هلدینگ سرمایه‌گذاری ویستا با ارائه منابع، دانش، اعتبار، تجربه‌ها، سرویس‌ها و زیرساخت‌های ایرانسل، امکان قدرتمند «پول هوشمند» را وارد حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی می‌کند تا با استفاده از مزایای استراتژیک این مشارکت، به تحول مسیر رشد استارتاپ‌ها منجر شود.

محورهای سرمایه‌گذاری ویستا، هوش مصنوعی و کلان‌داده، فین‌تک، تجارت الکترونیک، رسانه و سرگرمی، سلامت دیجیتال، نرم‌افزار سازمانی، شبکه و زیرساخت‌ است و در پورتفوی خود، گروه اسنپ، شرکت روبیکا، شرکت ویستا مدیا، شرکت ایرانسل لبز، صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، شرکت ایرانیان تاورز و شرکت تأمین آتیه ویستا را دارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.