سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

November 4, 2024
11:03 دوشنبه، 14ام آبانماه 1403
کد خبر: 176997

با مهاجرت از گوگل به بینگ، شانس برنده‌شدن یک‌میلیون دلار دارید

منبع: زومیت

مایکروسافت با ارائه پاداش‌های جذاب، کاربران را به‌سوی اکوسیستم خود جذب می‌کند.
برنامه‌ی Microsoft Rewards یکی از ابتکارات مایکروسافت محسوب می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده‌ی روزانه از محصولات و سرویس‌های این شرکت، امتیاز کسب و آن‌ها را به پاداش‌های متنوعی تبدیل کنند.

جدیدترین کمپین Microsoft Rewards قرعه‌کشی‌ای با جایزه بزرگ یک‌میلیون دلار است. کاربران کشورهای ایالات متحده، پورتوریکو، کانادا، بریتانیا، فرانسه و آلمان می‌توانند با انجام فعالیت‌های ساده‌ای مانند جست‌وجو در بینگ و استفاده از مرورگر اج و بازی‌کردن در ایکس باکس، شانس خود را برای برنده‌شدن این جایزه بزرگ امتحان کنند. هرچه کاربران بیشتر فعالیت کنند، شانس آن‌ها برای برنده‌شدن نیز افزایش می‌یابد.

هدف اصلی مایکروسافت از اجرای چنین برنامه‌هایی، افزایش سهم بازار محصولات و سرویس‌های خود است. با تشویق کاربران به استفاده از بینگ به‌جای گوگل و اج به‌جای کروم، مایکروسافت سعی می‌کند تا جایگاه خود را در بازار جست‌وجو و مرورگرهای وب تقویت کند. همچنین، با ارائه پاداش‌های جذاب برای بازی‌های ایکس باکس و خرید از فروشگاه مایکروسافت، این شرکت به‌دنبال افزایش درآمد خود از این بخش‌ها است.

استفاده از Microsoft Rewards بسیار ساده است و تنها با ایجاد حساب کاربری مایکروسافت و استفاده از خدمات و سرویس‌های این شرکت فعال خواهد شد. کاربران کشورهای مذکور می‌توانند امتیازهای کسب‌شده را به انواع پاداش‌ها از‌جمله کارت‌های هدیه و اشتراک‌های ایکس باکس گیم پس و حتی پول نقد تبدیل کنند. همچنین، بخشی از درآمد حاصل از این برنامه به سازمان‌های خیریه‌ای مانند صندوق جهانی حیات‌وحش و یونیسف اهدا خواهد شد.

در نهایت، مسابقه یک‌میلیون‌دلاری بینگ فرصتی جذاب برای کاربرانی است که به‌دنبال تجربه جدیدی در جست‌وجوهای اینترنتی هستند. مایکروسافت با ارائه این مسابقه و برنامه‌های تشویقی، نشان داد که به‌دنبال نوآوری و ارائه خدمات بهتر به کاربران است. این اقدام که در بازاریابی به Gamifiction یا بازی‌سازی برای جلب کاربران جدید معروف است، به‌طور کلی می‌تواند تأثیر بسزایی روی افزایش استفاده از بینگ و تقویت جایگاه مایکروسافت در بازار جست‌وجوهای اینترنتی بگذارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.