ارتقای عملکرد سازمانها از روی لحن مشتریان با پلتفرم هوش مصنوعی
یکی از شرکتهای دانشبنیان پلتفرمی را توسعه داده است که از روی لحن مشتریان، عملکرد سازمانها را بر اساس نیازهای آنها ارتقاء میدهد.
مجید آقایی، مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت دانشبنیان در گفتوگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: این شرکت به عنوان شرکتی دانشبنیان و تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران، بر اساس رویکرد «پیشروبودن در شکلدهی تجربه خوشایند مردم از جامعه دیجیتال» تعریف شده و مأموریت آن کاربردیکردن فناوریهای نوین برای توسعه جامعه دیجیتال است.
وی ادامه داد: این شرکت با تمرکز بر موضوع اندروید و پلتفرمهای پرداخت، همراهِ بانکها و شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت الکترونیک در سفر دیجیتالی آنها است. توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربردیکردن تکنولوژیهای جدید دیجیتال و سرمایهگذاری برای افزایش قابلیتهای هوش مصنوعی در آنها، از برنامههای اصلی این شرکت به شمار میرود.
آقایی با اشاره به دستاوردهای دانشبنیان این شرکت، اظهار کرد: یکی از محصولات ما کنترل کیفیت مرکز تماس است که مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شده است.
وی با اشاره به کنترل کیفیت مرکز تماس این شرکت، گفت: این زیر ساخت کلیه صداهای مرکز تماس را دریافت میکند و از میان این اصوات، کلیه مشتریان بحران را که شکایتی نسبت به سازمانی دارند، از متن مکالمات دریافت میکند؛ به این معنا اصواتی که لحن عصبانی دارند را شناسایی و استخراج میکند و گزارشی از شکایت مشتریان تهیه کرده و ارائه میدهد.
مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت، تصریح کرد: این قابلیت کمک زیادی به موضوع مشتری مداری سازمانها میکند. بر اساس دادهای این مرکز کنترل کیفیت مرکز تماس میتوان نیازهای مشتریان را استخراج کرد و مدیران سازمانها میتوانند عملکرد سازمان خود را در راستای تامین نیازهای مشتریان ارتقاء دهند.