هوش مصنوعی

December 9, 2024
17:21 دوشنبه، 19ام آذرماه 1403
کد خبر: 179420

ارتقای عملکرد سازمان‌ها از روی لحن مشتریان با پلتفرم هوش مصنوعی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پلتفرمی را توسعه داده است که از روی لحن مشتریان، عملکرد سازمان‌ها را بر اساس نیازهای آنها ارتقاء می‌دهد.

مجید آقایی، مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: این شرکت به‌ عنوان شرکتی دانش‌بنیان و تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران، بر اساس رویکرد «پیشروبودن در شکل‌دهی تجربه خوشایند مردم از جامعه دیجیتال» تعریف شده و مأموریت آن کاربردی‌کردن فناوری‌های نوین برای توسعه جامعه دیجیتال است.

وی ادامه داد: این شرکت با تمرکز بر موضوع اندروید و پلتفرم‌های پرداخت، همراهِ بانک‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در سفر دیجیتالی آنها است. توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربردی‌کردن تکنولوژی‌های جدید دیجیتال و سرمایه‌گذاری برای افزایش قابلیت‌های هوش مصنوعی در آنها، از برنامه‌های اصلی این شرکت به شمار می‌رود.

آقایی با اشاره به دستاوردهای دانش‌بنیان این شرکت، اظهار کرد: یکی از محصولات ما کنترل کیفیت مرکز تماس است که مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شده است.

وی با اشاره به کنترل کیفیت مرکز تماس این شرکت، گفت: این زیر ساخت کلیه صداهای مرکز تماس را دریافت می‌کند و از میان این اصوات، کلیه مشتریان بحران را که شکایتی نسبت به سازمانی دارند، از متن مکالمات دریافت می‌کند؛ به این معنا اصواتی که لحن عصبانی دارند را شناسایی و استخراج می‌کند و گزارشی از شکایت مشتریان تهیه کرده و ارائه می‌دهد.

مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت، تصریح کرد: این قابلیت کمک زیادی به موضوع مشتری مداری سازمان‌ها می‌کند. بر اساس دادهای این مرکز کنترل کیفیت مرکز تماس می‌توان نیازهای مشتریان را استخراج کرد و مدیران سازمان‌ها می‌توانند عملکرد سازمان خود را در راستای تامین نیازهای مشتریان ارتقاء دهند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.