رسانه‌های اجتماعی

December 11, 2024
12:24 چهارشنبه، 21ام آذرماه 1403
کد خبر: 179595

با قابلیت جدید اینستاگرام ریلزها را قبل از انتشار به آزمایش بگذارید

منبع: دیجیاتو

این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا بدون نگرانی، ایده‌های جدیدی را برای ریل‌های خود امتحان کنند.

اینستاگرام قابلیت جدیدی به کاربران خود ارائه کرده که از طریق آن می‌توانند ریل‌های خود را قبل از نمایش به فالوورها به مخاطبان جدیدشان نشان بدهند. با این قابلیت، ریل شما ابتدا به افرادی که دنبال نمی‌کنید، نشان داده خواهد شد و قبل از اینکه فالوورهای شما آن را ببینند، می‌توانید داده‌های مربوط به تعامل آن مانند میزان لایک و بازدید را مشاهده کنید. با این داده‌ها مشخص می‌شود ریل شما ارزش اشتراک‌گذاری دارد یا خیر.

کمک به کاربران برای آزمایش سبک جدیدی از ریل‌ها در اینستاگرام
همان‌طور که The Verge در گزارش خود توضیح می‌دهد، این ویژگی به کاربران کمک می‌کند برای ریل‌های خود بدون نگرانی از موفقیت‌آمیز بودن آنها ایده‌های جدیدی را امتحان کنند. علاوه‌براین، اگر ایده شما به موضوع کاملاً جدیدی می‌پردازد که از آن مطمئن نیستید، تأثیر منفی اولیه‌ای برای فالوورهای فعلی شما نخواهد داشت؛ زیرا ابتدا به کاربران جدیدی نمایش داده می‌شود که شما را دنبال نمی‌کنند.

اینستاگرام همچنین درباره ریل‌های قبلی که ابتدا آزمایشی ارسال کرده‌اید، داده‌هایی ارائه می‌کند که میزان تأثیرگذاری آنها را مشخص می‌کند. سپس براساس این داده‌ها می‌توانید درباره اشتراک‌گذاری Reel با تمام فالوورهای خود تصمیم‌گیری کنید.

اینستاگرام درباره ویژگی جدید خود می‌گوید:

«اغلب از سازندگان می‌شنویم از ارسال بیش از حد [پست] برای مخاطبان خود نگران هستند یا می‌خواهند محتوای جدیدی آزمایش کنند که به موضوع اصلی آنها ارتباطی ندارد اما می‌ترسند با روحیات فالوورهایشان سازگار نباشد.

اکنون اگر می‌خواهید سبک، قالب یا موضوع جدیدی را امتحان کنید، می‌توانید به‌راحتی عملکرد محتوای خود را بررسی کنید.»

طبق گفته اینستاگرام این ویژگی هم‌اکنون در دسترس برخی کاربران قرار گرفته و طی هفته‌های آینده برای تمام محتواسازان واجد شرایط ارائه خواهد شد. علاوه‌براین فقط تولیدکننده محتوا از آزمایشی‌ بودن آن ریل اطلاع دارد و این موضوع به کاربران نمایش داده نمی‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.