تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 16, 2024
12:23 دوشنبه، 26ام آذرماه 1403
کد خبر: 179950

گزارش دیجی‌کالا از بلک‌فرایدی

منبع: پیوست

دیجی‌کالا در گزارشی از فروش خود در حراج «بلک فرایدی» اعلام کرد بیش از ۴۰ میلیون کاربر یکتا در مدت زمان برگزاری این حراج اینترنتی به دیجی‌کالا سر زده‌اند و در این مدت بیش از ۵.۱ همت خرید انجام شده است.

در گزارشی که دیجی‌کالا از آمارهای بلک فرایدی آمده است: بیش از ۴۰ میلیون کاربر یکتا از حراجی آنلاین دیجی‌کالا بازدید کرده‌اند و این آمار تقریباً دوبرابر بازدیدهای یکتای سال گذشته دیجی‌کالا است که ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بوده. در پربازدیدترین ساعت دیجی‌کالا در روزهای بلک فرایدی ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار کاربر یکتا به‌طور همزمان در حال جست‌وجو، مقایسه و خرید در دنیای دیجیتالی دیجی‌کالا بودند؛ آماری که در سال گذشته ۷۶۱ هزار نفر بود و امسال رکورد آن شکسته شد.

طبق این گزارش، بلک فرایدی ۱۴۰۳ دیجی‌کالا منجر به فروش ۸ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۶۴ کالا و رساندن آن به دست مشتریان شده است.

در جریان کمپین بلک فرایدی دیجی‌کالا، طلا و جواهرات و انواع گوشی‌های موبایل مثل مدل‌های پرچمداران سامسونگ و آیفون و شیائومی به عنوان پرفروش‌ترین اقلام از نظر ارزش ریالی شناخته شدند. گوشی‌های موبایل مانند آیفون و مدل‌های سامسونگ که در دسته محصولات پرفروش دیجی‌کالا قرار گرفتند.

در میان اسامی کالاهای پرجست‌وجو به محصولات دیگری مثل ایرپاد، ساعت هوشمند، اسپیکر، هندزفری، کنسول پلی استیشن ۵ نیز برمی‌خوریم که نشان‌دهنده تمرکز کاربران بر خرید تکنولوژی‌های شخصی و دیجیتالی است.«کتاب» نیز به‌عنوان یک کالای پرجست‌وجو توسط کاربران در ایام بلک فرایدی ۱۴۰۳ دیجی‌کالا شناخته می‌شود.در کمپین بلک فرایدی ۱۰۷ هزار و ۸۶۷ نفر اولین خرید خود را از دیجی‌کالا انجام دادند.

سال گذشته، وقتی گزارش سال ۱۴۰۲ دیجی‌کالا منتشر شد، مردم استان بوشهر به‌عنوان خریدارانی که گران‌ترین سبدهای خرید را داشتند، نام خود را در صدر فهرست خریداران ثبت کردند. امسال، در بلک فرایدی ۱۴۰۳، تاریخ تکرار شد. بیشترین استان‌هایی که از کمپین بلک فرایدی دیجی‌کالا خرید کرده‌اند به ترتیب عبارتند از: تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان و گیلان. بوشهر، تهران، هرمزگان، کرمان، یزد و قم استان‌هایی بودند که گران‌ترین سبدهای خرید را تشکیل دادند.

گزارش کامل بلک فرایدی دیجی‌کالا

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.