دسترسی به اطلاعات با اولویتخوانی سامانه ۱۱۸ بهبود پیدا میکند
سامانه پاسخگوی تلفنی ۱۱۸، به عنوان یک از قدیمیترین و مهمترین درگاههای ارتباطی شرکت مخابرات ایران، از امکان اولویتخوانی برخوردار شده که با این امکان، مشتریان میتوانند بدون معطلی از اطلاعات و جزئیات مربوط به مشاغل و صاحبان آن بهرهمند شوند.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این طرح با هدف افزایش شفافیت و بهبود دسترسی به اطلاعات کسب و کارها طراحی شده است و در این طرح، شماره ها بر اساس میزان دیده شدن و امکانات تبلیغاتی در سطوح مختلف، دستهبندی شدهاند.
بر اساس این گزارش، در این طرح، مشتریان تجاری سامانه ۱۱۸ می توانند بر مبنای نیاز خود به میزان نمایش و سطح دسترسی به شماره های ثبت شده در سامانه مخابرات، طرح عادی، اولویت متوسط و یا طرح اولویت بالا را انتخاب کنند.
طرح اولویت خوانی، با توجه به تعداد خوانش برای متقاضیان، از طرح پنج ستاره با تعداد ۸۰۰ خوانش در ماه برای کسب و کارهای بزرگ آغاز شده و به طرح یک ستاره با میزان ۱۰۰ خوانش در ماه، با هزینه مناسب و قابل استفاده برای کسب و کارهای کوچکتر در نظر گرفته شده است.
در این طرح که به صورت پس پرداخت برای مشتریان تجاری مخابرات ارائه می شود، متقاضیان می توانند بعد از انتخاب طرح مورد نظر و تکمیل مشخصات خواسته شده در فرم اولویت خوانی، از مزایای این طرح مفید برای مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران استفاده کنند.
شایان ذکر است به منظور بهسازی و استفاده حداکثری از امکانات درگاههای ارتباطی مجموعه مخابرات، تاکنون اقدامات مهم و موثری انجام شده که این اقدامات به ویژه در سامانه پاسخگوی تلفنی ۱۱۸، در طول سال جاری، با انواع طرحها از جمله بهسازی و آموزش نیروی انسانی و بهینهسازی مراکز تماس با عنوان طرح مروارید، چشمگیر بوده و اکنون نیز، امکان اولویتخوانی در سامانه۱۱۸ به عنوان یکی از مهمترین درگاههای ارتباطی شرکت مخابرات ایران پیاده سازی شده است.