باندپهن

April 20, 2025
15:28 یکشنبه، 31ام فروردینماه 1404
کد خبر: 190877

اجرای طرح جامع بازنگری در دفاتر امور مشتریان شرکت مخابرات ایران

منبع: مخابرات

معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران، گفت: در راستای طرح جامع بازنگری در دفاتر امور مشتریان شرکت مخابرات، توسعه دفاتر جدید در قالب طرح ساماندهی دفاتر فروش در سال جاری به مرحله اجرا خواهد رسید، همچنین تعداد زیادی از دفاتر پیشخوان در سطح کشور توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده‌اند که این دفاتر باید از لحاظ عملکرد و جذب مشتری بهینه‌سازی شوند، لذا به دنبال استفاده از ظرفیت‌های این دفاتر و ارائه خدمات بیشتر هستیم.

داوود زارعیان پیرامون دلیل تغییر کاربری برخی مراکز مخابراتی به دفاتر پیشخوان، گفت: ما در حال اجرای طرحی جامع برای بازنگری دفاتر امور مشتریان هستیم. این طرح در سطح کشور به اجرا درخواهد آمد و هدف آن بهبود دسترسی مشتریان به خدمات است.

وی، ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما جمع‌آوری مراکزی است که دسترسی مشتریان به آن‌ها سخت است؛ در واقع، مراکزی که یا به لحاظ جغرافیایی یا ساختاری دسترسی دشواری دارند، در اولویت جمع‌آوری و بازنگری قرار می‌گیرند.

زارعیان افزود: در این راستا، به دنبال ایجاد سه گروه جدید دفاتر خدماتی هستیم که البته این دفاتر ممکن است در برخی موارد با دفاتر پیشخوان یا دفاتر فروش بخش خصوصی ادغام شوند.

معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران، گفت: گروه اول تحت عنوان برند شاپ خواهد بود که در آن علاوه بر سرویس‌های ارتباطی، فروش تجهیزات و خدمات دیگر نیز انجام می‌شود. گروه‌های دوم و سوم نیز با توجه به ویژگی‌های اقتصادی، جغرافیایی و جمعیتی هر منطقه، طراحی خواهند شد.

وی در ادامه توضیح داد: این تغییرات و توسعه دفاتر جدید در قالب طرح ساماندهی دفاتر فروش در سال ۱۴۰۴ به مرحله اجرا خواهد رسید، اما از طرف دیگر، همچنان تعداد زیادی دفتر پیشخوان در سطح کشور وجود دارد که توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده‌اند؛ این دفاتر باید از لحاظ عملکرد و جذب مشتری بهینه‌سازی شوند، لذا ما به دنبال استفاده از ظرفیت‌های این دفاتر و ارائه خدمات بیشتر از طریق آنها هستیم.

زارعیان در نهایت تأکید کرد: هدف ما تقویت کانال‌های غیرحضوری و ارائه خدماتی راحت‌تر به مشتریان است. این اقدامات در نهایت کمک می‌کند تا مشتریان به راحتی بتوانند از خدمات مخابراتی استفاده کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.