اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

May 27, 2025
18:19 سه شنبه، 6ام خردادماه 1404
کد خبر: 193429

افزونه‌های دستیار فروش در «کنار دیوار» فعال شد

پس از معرفی «دستیار خرید دیوار» که هم‌اکنون در دسته‌بندی‌های مختلف به خریداران مشاوره می‌دهد و در یافتن آگهی‌های مرتبط یاری می‌کند، «دستیار فروش» نیز در قالب افزونه‌هایی بر بستر «کنار دیوار» عرضه شده است تا فرایند معامله برای فروشندگان تسهیل شود.

به گزارش روابط عمومی دیوار، «دستیار فروشنده» رباتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به‌جای فروشنده واقعی به چت‌های دیوار پاسخ می‌دهد. این ربات اطلاعات آگهی را مطالعه می‌کند و علاوه بر آن، جزئیات تکمیلی مانند میزان تخفیف، آخرین قیمت، مدت استفاده از محصول یا وضعیت کالا را از فروشنده دریافت می‌کند. سپس از مجموع این اطلاعات برای ارائه پاسخ‌های به‌روز و فوری به مشتریان بهره می‌برد. این فرایند، سرعت پاسخگویی را افزایش می‌دهد و تعامل میان فروشنده و خریدار را بهبود می‌بخشد.

افزونه‌های دستیار فروش در «کنار دیوار» در حال حاضر از دو افزونه «گفتا» و «فروش‌یار» تشکیل شده است که هریک با ساختار و امکانات خاص خود، راهکار جامع‌تری برای فروشندگان فراهم می‌کنند.

«کنار دیوار» بستری است که دیوار از ابتدای سال ۱۴۰۲ آن را راه‌اندازی کرده است. هدف اصلی «کنار دیوار» این است که به سایر کسب‌وکارها، تیم‌های استارت‌آپی و شرکت‌ها این امکان را بدهد تا سرویس‌ها و خدمات خود را به عنوان مکمل و افزونه به پلتفرم دیوار اضافه کنند و در اختیار میلیون‌ها کاربر این پلتفرم قرار دهند.

استفاده از سرویس‌های دستیار فروش در دیوار، امکان مدیریت متمرکز گفت‌وگوهای مشتریان را به‌خوبی فراهم می‌کند. با این سرویس‌ها، سرعت پاسخگویی به پیام‌ها افزایش می‌یابد و رضایت مشتریان نیز به‌دلیل سازمان‌دهی بهتر و پاسخ‌های هوشمند بهبود می‌یابد. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، سؤالات متداول را تشخیص می‌دهند و پاسخ‌های مرتبط را در کمترین زمان ممکن ارائه می‌کنند که در نهایت، احتمال انجام موفقیت‌آمیز معاملات را بیشتر می‌کند.

علاوه بر این، فعال‌سازی ساده و سریع سرویس‌های دستیار فروش موجب صرفه‌جویی در زمان و کاهش نیاز به مهارت‌های فنی خاص می‌شود. این سرویس‌ها با بهبود کیفیت ارتباط فروشنده و مشتری، قابلیت شخصی‌سازی پاسخ‌ها و ارائه اطلاعات دقیق درباره محصولات یا خدمات را فراهم می‌سازند و در کنار آن، فرصت‌های فروش را به‌صورت چشمگیری افزایش می‌دهند.

علاوه بر افزونه‌های معرفی شده در «کنار دیوار»، خود دیوار نیز در حال توسعه مدلی توسعه یافته از دستیار فروش است. دستیار فروش در دیوار یک ابزار هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که با هدف ساده‌تر و سریع‌تر کردن فرآیند فروش برای کاربران (به‌ویژه فروشندگان غیرحرفه‌ای) طراحی شده است. این دستیار، فروشنده را از مرحله ثبت آگهی تا پاسخ‌گویی به مشتری و حتی تحویل کالا همراهی می‌کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.