پست

June 18, 2025
19:07 چهارشنبه، 28ام خردادماه 1404
کد خبر: 195164

خدمت‌رسانی مستمر شبکه پستی در شرایط بحرانی

منبع: ایسنا

شرکت ملی پست همانند دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا، وظایف ذاتی خود را با برنامه‌ریزی منظم و دقیق دنبال می‌کند و تمامی واحدهای پستی در سراسر کشور، متعهد به حفظ پایداری خدمات و پاسخگویی مسئولانه به نیازهای مردم در این مقطع زمانی هستند.

در بامداد جمعه، گزارش‌هایی از شنیده‌شدن صدای چندین انفجار در نقاطی از تهران منتشر شد که بر اثر حمله رژیم صهیونستی تعدادی از فرماندهان و دانشمندان هسته ای به شهادت رسیدند.

به دنبال رخداد این حمله شرکت ملی پست همانند دوران دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا، وظایف ذاتی خود را با برنامه‌ریزی منظم و دقیق دنبال می‌کند. این برنامه‌ریزی بر پایه الگویی علمی با عنوان «تداوم خدمت در شرایط بحران» انجام شده که با همکاری مراکز دانشگاهی کشور تدوین شده است.

سعید شریف زاده- عضو هیات‌مدیره و رئیس کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت ملی پست- اخیرا توضیح داده است تمامی واحدهای پستی در سراسر کشور، متعهد به حفظ پایداری خدمات و پاسخگویی مسئولانه به نیازهای مردم در این مقطع زمانی هستند.

بررسی ها حاکی از آن است که از روز یکشنبه ۲۵ خرداد تاکنون ۴ میلیون و نود و شش هزار مرسوله پستی قبول و بیش از ۲۱ هزار درخواست کدپستی در سراسر کشور به ثبت رسیده است.

گفتنی است تشدید شیوع ویروس کرونا و ثبت رکوردهای بالا در ابتلا و مرگ و میر ناشی از این ویروس باعث شد تا محدودیت‌ها و تعطیلات کرونایی کمی جدی‌تر شود بنابراین به دلیل اینکه پست در گروه یک خدمات‌رسان‌ها قرار دارد و خدمات آن جزء الزامات و ضروریات روزمره زندگی شهروندان است، تمامی دفاتر پستی دایر بود و ارسال مرسولات انجام می شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.