اسنپپرو به رکورد بیش از یک میلیون کاربر فعال رسید
اسنپپرو با بیش از یک میلیون کاربر در ۲۹ شهر کشور فعال است و تاکنون هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان صرفهجویی در هزینههای کاربران ایجاد کرده است.
استفاده روزمره از خدمات آنلاین بیش از همیشه به بخشی جداییناپذیر از زندگی شهری تبدیل شده است. سرویسهای اشتراکی مانند اسنپپرو، در این میان نقش مهمی در کاهش هزینههای خانوار ایفا میکنند.
اکنون اسنپپرو، سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ، به بیش از یک میلیون کاربر در ۲۹ شهر کشور رسیده و بنا بر اعلام معاون بازاریابی گروه اسنپ، میتواند تا سقف ۵ میلیون تومان در هزینههای ماهانه هر کاربر صرفهجویی ایجاد کند.
میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، با اشاره به این که امروز بیش از یک میلیون نفر مشترک اسنپپرو هستند، میگوید:
این عدد نشان میدهد که این سرویس توانسته جایگاه خود را در میان کاربران پیدا کند. هدف ما این است که گروههای بیشتری از کاربران با مزایای اسنپپرو آشنا شوند و تجربه متفاوتی از خدمات سوپراپ داشته باشند. در سرویسهای مشابه جهانی مانند اوبر از ۱۷۱ میلیون کاربر فعال ۳۶ میلیون نفر از اوبر وان یا اشتراک حرفهای اوبر استفاده میکنند و این عدد نشان میدهد که اسنپپرو همچنان ظرفیت رشد دارد.
– میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ
ملاشریفی با اشاره به تأثیر ملموس این سرویس افزود: «کاربران اسنپپرو تاکنون بیش از هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان در هزینههای خود صرفهجویی کردهاند.» این صرفهجویی در پنج سرویس خودرو، غذا، سوپرمارکت تحویل فوری، فروشگاه و پزشک و مشاور محقق شده است.
به گفته او، بخش بزرگی از جامعه کاربران اسنپ هنوز به اسنپپرو نپیوستهاند و این یعنی ظرفیت رشد بالایی در این سرویس وجود دارد. کمپین «پرو حالش رو ببر» که از ۲۲ شهریور آغاز شده و تا ۴ مهر ادامه دارد، با همین هدف طراحی شده تا مسیر عضویت کاربران سادهتر شود.
اسنپپرو از زمان معرفی در سال ۱۴۰۲ توانسته جایگاه ویژهای میان کاربران پیدا کند. این سرویس به کاربران امکان میدهد در سفرهای درونشهری هزینههای خود را کاهش دهند، در سفارش غذا و سوپرمارکت از ارسال رایگان یا ارزانتر استفاده کنند و همچنین از مشاوره پزشکی و روانشناسی با تخفیف بهرهمند شوند. ویژگیای که حتی سرویسهای مشابه جهانی هم ارائه نمیدهند.
در خاورمیانه، سوپراپ کریم با «کریم پلاس» خدمات مشابهی ارائه میدهد؛ مثل بازگشت نقدی، ارسال رایگان غذا و سوپرمارکت و تخفیف در خدمات و تعمیرات در منزل و استفاده از دوچرخه. البته امکانات این سرویس اشتراکی در هر کشور متفاوت است و قیمتها هم بسته به منطقه تغییر میکند.
سوپراپ طلبات که در کشورهای کویت، بحرین، عمان، اردن، قطر، مصر، عراق و امارات متحده عربی فعال است، با «طلبات پرو» امکان ارسال رایگان نامحدود از رستورانها و سوپرمارکتها را فراهم کرده و تخفیفهای ویژه «طلبات مارت» را ارائه میدهد.
«اوبر وان» هم با هزینه ۹.۹۹ دلار در ماه یا ۹۶ دلار در سال، ارسال رایگان غذا و سوپرمارکت، تخفیف در سفرها و بازگشت نقدی ارائه میدهد و در بیش از ۶۰۰ شهر فعال است. «لیفت پینک» هم در ایالات متحده آمریکا و کانادا با همان قیمت ماهانه، تخفیف سفر، اولویت در سوار کردن مسافر و دسترسی به دوچرخه و اسکوتر با نرخ ویژه را فراهم میکند.
فعالسازی اشتراک اسنپپرو
مشترکان اسنپپرو به پیشنهادها و تخفیفهای ویژه در فروشگاههای پرو دسترسی دارند و در نهایت از پشتیبانی اختصاصی هم بهرهمند میشوند و تجربهای سریعتر و آسانتر از خدمات سوپراپ اسنپ خواهند داشت.
فرآیند خرید و فعالسازی اشتراک اسنپپرو ساده است؛ کافی است کاربران وارد صفحه اصلی سوپراپ شوند، گزینه «اسنپپرو» را انتخاب و یکی از بستههای یکماهه، سهماهه یا ششماهه را فعال کنند. مزایا و تخفیفها بلافاصله پس از خرید در حساب کاربر فعال میشوند.