سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 9, 2012
18:23 یکشنبه، 19ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44396

ارایه نسل جدید خدمات پس از فروش نوت‌بوک با گارانتی آوات

IMG_0240.jpg



شرکت رایان اندیش آوات، توزیع‌ کننده محصولات آی‌تی در ایران، روز یکشنبه 19 شهریور ماه سال 91 در نخستین نشست خبری خود، نسل جدید خدمات پس از فروش و گارانتی نوت‌بوک را به بازار فناوری اطلاعات کشور معرفی کرد.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) احسان بیات، مدیرعامل شرکت آوات در این باره می‌گوید: گارانتی آوات نتیجه سال‌ها تجربه مدیران شرکت و بررسی‌های واحد تحقیق و توسعه بازاریابی مجموعه آوات و با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها و روش‌های به روز ارایه خدمات در دنیا شکل گرفته است.


وی با بیان اینکه ارایه خدمات آوات کاملا مشتری محور طراحی شده است افزود: این روش بر مبنای سهولت ارایه سرویس و عدم نیاز مراجعه مشتری به مرکز خدمات انجام می‌شود.


مدیرعامل شرکت آوات گفت: تمامی مراحل خدمات پس از فروش شامل صدور گارانتی، پذیرش و اطلاع از وضعیت دستگاه به صورت الکترونیکی از طریق سامانه آنلاین خدمات پس از فروش شرکت آوات صورت می‌پذیرد. همچنین مشتریان برای دریافت خدمات نیاز به حضور فیزیکی در مرکز خدمات آوات ندارند و این خدمات به صورت سرویس در محل انجام می‌شود.


بیات با بیان اینکه گارانتی آوات، مبتنی بر یک سیستم هوشمند ارایه می‌شود، گفت: کاربران برای دریافت سرویس به سامانه آنلاین خدمات پس از فروش شرکت آوات ((support.aawaat.com مراجعه و فرم پذیرش آنلاین را تکمیل می‌کنند. سیستم، هوشمندانه راهنمایی‌هایی برای رفع مشکل به کاربر ارایه می‌دهد. در صورتی که مشکل کاربر توسط سیستم هوشمند آوات حل نشود کارشناسان فنی برای رفع مشکل به محل کاربر مراجعه می کنند.


وی افزود: در صورتی که کاربران به هر دلیلی امکان استفاده از پذیرش آنلاین را نداشته باشند می‌توانند به صورت حضوری به مرکز خدمات آوات مراجعه کنند. به گفته وی، این روش ارایه خدمات هزینه و زمان را برای مصرف‌کننده طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.


مدیرعامل شرکت آوات همچنین از اجرای سرویس در محل در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: در فاز اول اجرای این طرح پنج استان فارس، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و گیلان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.


بیات گفت: از دیگر خدماتی که تا کنون توسط شرکت آوات ارایه شده است سرویس «پول پس» است که به صورت پایلوت اجرا شد و به زودی برای کالاهای انحصاری شرکت نیز این خدمت ارایه می شود. طبق این طرح مصرف‌کننده بعد از خرید در صورت تمایل می‌تواند تا 48 ساعت به هر دلیلی کالا را به شرکت پس دهد و هزینه پرداختی خود را دریافت کند.


وی گفت: از آنجا که آوات از نظر تامین قطعات در بخش گارانتی حمایت شرکت‌های تولیدکننده نوت‌بوک را دارد، خدمات پس از فروش و گارانتی خود را با توجه به استانداردهای شرکت های تولیدکننده نوت‌بوک ارایه می‌دهد.


آوات تنها توزیع کننده نوت‌بوک‌های گیمینگ ایسوس


همچنین احسان بیات با بیان اینکه شرکت رایان اندیش آوات اواخر سال 89 به عنوان شرکت بازرگانی و خدماتی در بازار آی‌تی شروع به کار کرد گفت: عمده فعالیت شرکت در دو سال گذشته به طور تخصصی در زمینه عرضه و گارانتی نوت‌بوک‌های پیشرفته و گرانقیمت بوده است.


وی افزود: یکی از برندهای نوت‌بوک که از همان ابتدا شرکت آوات روی آن متمرکز شد نوت‌بوک‌های برند ایسوس بود که آوات در همان سال اول فعالیت موفق شد در همایش سالانه ایسوس، عنوان «بیشترین میزان فروش محصولات G.U.N» (نوت‌بوک‌های سری G، U و N) را در سال ۲۰۱۱ میلادی به خود اختصاص دهد. همچنین آوات به دلیل عملکرد موفق در زمینه فروش نوت‌بوک‌های حرفه‌ای ایسوس موفق شد عرضه برخی از مدل‌های این برند را به طور انحصاری در بازار ایران به عهده بگیرد که از جمله این مدل‌ها  می‌توان به سری N55 از گروه نوت‌بوک‌های چندرسانه‌ای ایسوس اشاره کرد.


بیات با اشاره به اینکه شرکت آوات در دومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران نوت‌بوک‌های سری G ایسوس را به نمایش گذاشت، گفت: آوات تنها توزیع کننده نوت‌بوک‌های سری G ایسوس می‌باشد. این نوت‌بوک‌ها مخصوص گیمرها طراحی شده است و با نام تجاری  ROG شناخته می‌شود.


وی در مورد دیگر برندهای سبد کالای شرکت گفت: آوات در کنار برند ایسوس تاکنون برندهای ایسر و لنوو را نیز توزیع کرده است و در آینده برندهای معتبر دیگر را هم توزیع و گارانتی خواهد کرد.


نوت‌بوک‌های آوات را آسان بخرید


شهرام فعلی مدیر توسعه بازار شرکت آوات، از عرضه نوت‌بوک‌های جدید سری K ایسوس با نام K45 و K55 خبر داد و گفت: شرکت آوات مدل‌های مبتنی بر پردازنده Core i7 این سری را وارد بازار ایران کرده است.


وی افزود: نوت‌بوک‌های گیمینگ جدید ایسوس از سری G نیز پس از عرضه در بازار جهانی با گارانتی آوات وارد بازار ایران خواهد شد.


به گفته فعلی، تمامی نوت‌بوک‌هایی که توسط آوات وارد بازار می‌شوند دارای یک سال اینترنت سکیوریتی رایگان هستند.


وی همچنین از قرارداد شرکت آوات با بانک تجارت برای «طرح آسان خرید» خبر داد و افزود: دارندگان تجارت کارت با عضویت در شبکه آسان خرید، تا سقف اعتبار تعیین شده کارت خود می توانند از نمایندگان شرکت آوات بدون افزایش قیمت، به صورت اقساط نوت‌بوک خریداری کنند.


فعلی همچنین از همکاری مجموعه آوات با فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاوان خبر داد و گفت: طبق قراردادی که به تازگی با لاوان منعقد کرده‌ایم شرکت آوات تامین‌کننده نوت‌بوک‌های ایسوس فروشگاه‌های زنجیره‌ای لاوان شده است و خریداران می‌توانند نوت‌بوک‌های ایسوس را با گارانتی آوات از این فروشگاه‌ها در سرتاسر کشور تهیه کنند.


مدیر توسعه بازار آوات، به موضوع ضمانت قیمت و ضمانت انبار به عنوان سیاست‌های شرکت در جهت حمایت از شبکه توزیع اشاره کرد و گفت: شرکت آوات با توجه به شرایط ناپایدار بازار و نوسانات ارز تدابیری جهت کاهش ریسک سرمایه‌گذاری شرکای تجاری خود به کار بسته است. به این ترتیب که نمایندگان در روند فروش کالا و زیان‌های احتمالی ناشی از نوسانات قیمت حمایت کامل آوات را خواهند داشت.


مسئولیت‌های اجتماعی یادمان باشد


علی قابلی مدیراجرایی بازاریابی شرکت آوات از آغاز کمپین «مسئولیت‌های اجتماعی» خبر داد و گفت: رویکرد رفتار مسئولانه در تمامی سطوح ارتباطی از آغاز در آوات نهادینه شده بود و اکنون برنامه‌های ویژه‌ای برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خویش داریم.


وی افزود: آوات در حال حاضر حامی رسمی موسسات خیریه «زنجیره امید» و «بهنام دهشپور» می‌باشد. ما به این اصل که «موفقیت شرکت ها و رفاه اجتماعی رابطه مستقیم با هم دارند» معتقدیم.


قابلی در ادامه به موضوع «ایجاد منافع مشترک» Creating Shared Value (CSV) اشاره کرد و گفت: رفتار مسئولانه موجب ایجاد منافع پایدار می‌شود. مسئولیت‌پذیری در قبال شبکه توزیع، همکاران، رقبا، مشتریان و در نهایت جامعه، به ایجاد فضایی امن‌تر برای کسب و کار منجر خواهد شد.


مدیراجرایی بازاریابی آوات، همچنین با دعوت از همکاران و شرکای تجاری و دیگر شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات به مشارکت در کمپین «مسئولیت های اجتماعی»، از برگزاری سمینارهایی با همین عنوان در شهرهای مختلف کشور خبر داد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.