مدیر ارشد تجاری ایرانسل از امکان ارایه راهکارهای مختلف ارتباطی این اپراتور به کسب و کارهای مختلف کشور خبر داد.
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، باقر صمدی در مراسم ششمین سالروز راهاندازی شبکه خدمات ارتباطی ایرانسل افزود: خدمات ایرانسل در دو بخش به مشترکان عادی و بخش کسب و کار کشور ارایه میشوند که مخاطبان آنها میتوانند شرکتها دولت، کانونها و یا NGOها باشند.
وی با اشاره به اینکه نیازهای این دو بخش و پشتیبانی از آنها نیز متفاوت است، گفت: در حوزه مشترکان عادی نیاز به محصولات و استاندارد است و وقتی راجع به بخش و سازمانی صحبت میشود تعداد مشتریان کم اما حجم تقاضا زیاد است.
صمدی افزود: نوآوری محور توسعه محصول است اما در مواجهه به کسب و کارها باید نیازهای آنها را شناسایی کرده و متناسب با آن محصول ارایه دهیم بطوریکه در کسب و کار تاکید بر حفظ رابطه مناسب با مشتری است.
به گفته وی، در حوزه محصول اپراتور در مورد نوع واگذاری سرویس تصمیم میگیرد اما در حوزه بیزینس معمولا توان مشتری در ارایه راهکار تاثیرگذار است.
صمدی، راهکارها را مجموعهای از محصولها و سرویسها دانست است که به سازمان اجازه می دهد تماس سادهتری بگیرد و به مشتریانش سرویس مطلوب تری داده و کارمندانش را نیز بهتر مدیریت کند.
مدیر ارشد تجاری ایرانسل، ارایه راهکارهای آگاهیرسانی و تبلیغ، خدمات پشتیبانی، امنیت ارتباطات و نگهداری اطلاعات، مدیریت هزینه، مبتنی بر موقعیت و M2M را از راهکارهایی عنوان کرد که ایرانسل میتواند به مشتریان تجاری خود ارایه دهد و خدمات رایانش ابری، APN، پرداخت و رمز یکبار مصرف نیز از جمله سرویسهای قابل واگذاری است که در آینده هم سرویس NFC در تعامل با شرکتهای همکار داخلی ارایه خواهد شدو
وی اظهار داشت: ایرانسل در حوزه بهبود ارتباطات و افزایش بهرهوری ارتباطات به دنبال ارایه مفهوم دفتر کار مجازی است که میتوان با استفاده از آن در هر جایی به دفتر کار متصل شد که ایرانسل میتواند بسترهایی از جمله شبکه اختصاصی، کنفرانس مجازی، سرویسهای پیام کوتاه انبوه، ارتباط اینترنتی از طریق سرویس VoIP و وایمکس را در اختیار متقاضیان قرار بدهد.
او افزود: برای این راهکارها ایرانسل بستری را فراهم کرده است که در تعامل با هر بیزینس ممکن است تغییر کند و تبدیل به یک راهکار نهایی برای سازمان یا شرکت مربوطه شود.
صمدی از ارایه سرویس شارژ خودکار با تعامل نزدیک با بانکها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با استفاده از این سرویس تلفن مشترک میتواند به حساب بانکی وی متصل باشد و هر وقت میزان شارژ آن به مقداری رسید که باید شارژ شود یا صورتحساب خود را بپردازد، مستقیما کار پرداخت از طرف بانک انجام شود.
به گفته وی، در راهکارهای آگاهیرسانی و تبلیغ مشترکان میتوانند از سرویس پیشخوان تجاری ایرانسل بهرهمند شوند که با استفاده از آن میتوانند محتوای متنی و عکس و بخشنامه را از طریق آن ارایه کنند و با جامعه هدف شامل کارمندان یا مشتریان در ارتباط باشند.
صمدی، ارایه آهنگ پیشواز تجاری را از دیگر سرویسهای فراهم شده برای شرکتها و سازمانها عنوان کرد که از طریق آن میتوانند محصولات خود معرفی کنند.
وی معتقد است که حوزه دسترسی مستمر میتواند کمک زیادی به دولت الکترونیکی کند بطوریکه از بستر پیام کوتاه و USSD میتوان این خدمات را شامل خدمات سلامت و آموزش همراه ارایه کرد.
مدیر ارشد تجاری ایرانسل از راهاندازی و اختصاص مرکز تماس با شماره ۷۲۴ برای پشتیباتی از سرویسهای ویژه بیزینسها خبر داد که علاوه بر سرویس e-care شرکتی در اختیار آنها قرار میگیرد.
او افزود: درحال حاضر بیش از ۴۰۰ شرکت با دریافت خدمات مورد نیاز خود از ایرانسل با ما همکاری میکنند و بانکهای طرف قرارداد ایرانسل برای ارایه سرویس بانکداری الکترونیک نیز به ۵ بانک افزایش یافته است.