اپراتورها

تلفن همراه

فناوری

November 25, 2012
0:10 یکشنبه، 5ام آذرماه 1391
کد خبر: 51672

اریکسون برای اپراتورهای خاورمیانه راهکار مدیریت ارتباط با مشتری عرضه کرد

 

شرکت اریکسون از عرضه راهکار مدیریت ارتباط با مشتری برای اپراتورهای فعال در صنعت ارتباطات راه دور آسیا خبر داده است. 
به گزارش وب سایت ameinfo، شرکت اریکسون محصول جدیدی با نام اریکسون تله‌کام سی آر‌ ام را عرضه کرده که با نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت صورت‌حساب‌ها یکپارچه شده است. این محصول در واقع نتیجه همکاری راهبردی شرکت‌های اریکسون و مایکروسافت است که خبر آن برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل سال گذشته در بارسلونای اسپانیا اعلام شد. 
راهکار تله‌کام سی آر ‌ام شرکت اریکسون به اپراتورهای فعال در منطقه خاور میانه کمک می‌کند تا سطح رضایتمندی مشتریان خود را افزایش دهند و در عین حال تعداد و طول تماس‌های صورت گرفته از سوی آن‌ها را کاهش دهند. این راهکار همچنین امکان مدیریت صورت‌حساب‌ها و اطلاعات و داده‌های مربوط به مشترکان را در یک محیط خلاقانه فراهم می‌کند. اپراتورهای کاربر به کمک این قابلیت بهتر می‌توانند نیاز مشتریان خود در زمینه خدمات پشتیبانی را برآورده کنند. 
بر اساس این گزارش، محصول جدید شرکت اریکسون بر مبنای راهکار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت (دینامیک سی آر ‌ام ۲۰۱۱) طراحی شده و با راهکار BSCS Ix اریکسون که کار مدیریت صورت‌حساب‌ها و شارژدهی را انجام می‌دهد، یکپارچه شده است. 
آندرز لیندبلاد، رئیس شعبه خاورمیانه شرکت اریکسون در این باره گفته است: یکپارچگی این محصول با راهکار مدیریت صورت‌حساب‌ها بویژه برای متصدیان و کارگزاران آی تی منطقه خاورمیانه که برای کاهش هزینه یکپارچه‌سازی سیستم‌های خود تحت فشار هستند، بسیار حائز اهمیت است. 
کریم رمضان، مدیر بخش راهکارهای کسب و کار شرکت مایکروسافت در منطقه خاورمیانه نیز درباره همکاری مایکروسافت و اریکسون گفته است: شرکت اریکسون به کمک راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری شرکت مایکروسافت (دینامیک سی آر ‌ام) می‌تواند با استفاده از مهارت‌های مرتبط با صنعت ارتباطات راه دور به اپراتورهای فعال کمک کند تا رقابت‌پذیری خود در این صنعت دائم التغییر را حفظ کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.