اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 8, 2013
17:22 دوشنبه، 19ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54280

سازمان IT: تنور تکالیف برنامه پنجم در بخشIT داغ بماند

 

تکالیف برنامه پنجم در بخش فناوری اطلاعات با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به صورت مجدانه پیگیری خواهد شد چراکه معتقدیم تنور این برنامه باید همچنان داغ بماند.
 
به گزارش ایسنا، علی‌اصغر انصاری – معاون توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات – با بیان این مطلب اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و درصورت تامین بودجه‌های پیش‌بینی شده درخصوص پروژه‌های مرتبط با این حوزه، تنور تکالیف برنامه پنجم در بخش فناوری اطلاعات همچنان داغ باقی خواهد ماند.
 
معاون توسعه و مدیریت شبکه در خصوص اقدامات در دست اجرا در این بخش تصریح کرد: پایش، راهبری و نظارت بر دستورالعمل‌های تدوین شده در خصوص اجرایی شدن آیین‌نامه‌های مرتبط با برنامه پنجم از جمله اقدام‌های برنامه ریزی شده است.
 
وی ادامه داد: سال گذشته دستورالعمل ماده 13 آیین نامه بند "الف" ماده 46 برنامه پنجم تصویب و ابلاغ شد که بر اساس آن باید همبندی شبکه‌های اختصاصی ارتباطی تمامی دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات عملیاتی شود که پیگیری‌های مرتبط با این موضوع از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری به طور کامل عملیاتی خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا از سایت سازمان فناوری اطلاعات، انصاری با اشاره به دیگر دستورالعمل‌های مرتبط با برنامه پنجم گفت: دستورالعمل ماده چهار و پنج آیین نامه بند " ب" ماده 46 نیز تدوین شده و جهت طی مراحل بعدی به کارگروه فاوای دولت ارسال شده است.
 
وی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های در دست اجرا در سال جاری نهایی شدن تدوین و تصویب دستورالعمل ماده 10 آیین نامه بند "د" ماده 46 برنامه پنجم است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.