اپراتورها

تلفن همراه

July 8, 2013
19:29 دوشنبه، 17ام تیرماه 1392
کد خبر: 56068

مبین وان برای همراه اولیها شبکه اجتماعی ایجاد کرد

شرکت مبین وان با هدف گردآوری خانواده همراه اول در یک جامعه مجازی امن مبتنی بر ارزش ها و اصول فرهنگی جامعه ایرانی ، سامانه باشگاه مشتریان را ، راه انداری کرد . 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس جند ، مدیر عامل شرکت مبین وان با بیان این مطلب افزود : این سامانه با تعامل سازنده و مبتنی بر اعتماد ، رضایت مشتریان خود را جلب کرده و یک رابطه برنده – برنده با آنان داشته است . 
 
وی با اشاره به اینکه ، به آن دسته از کاربرانی که در باشگاه مشتریان مشارکت فعال داشته ، جوایزی به قید قرعه داده می شود ؛ افزود : کاربران می توانند با نشانی www.talk.mobin-one.ir به این سامانه دسترسی داشته باشند .
 
مدیر عامل شرکت مبین وان ، با تاکید بر اینکه آمارها نشان می دهد یک پنجم مشترکان همراه اول، حداقل یک بار از خدمات مبین وان استفاده کرده اند ؛ گفت : تاکنون این شرکت اقدام به طراحی و اجرای مسابقات و بازی های خلاقانه و گسترده ای درحوزه خدمات ارزش افزوده کرده است که این مسابقه ها و بازی های پیامکی طرفداران بسیاری را داشته است که از مهمترین آنها می توان به مسابقه ی خلیج فارس اشاره کرد.
 
وی در همین رابطه با تاکید بر اینکه، این شرکت تنها عرضه کننده خدمات ارزش افزوده در حوزه تلفن ثابت است افزود : خدمات ارزش افزوده شرکت مبین وان بر روی بستر تلفن ثابت به صورت سراسر بوده و با همکاری شرکت ارتباطات ثابت ایران ، امکان دسترسی آن در تمامی نقاط کشور به صورت یکسان فراهم شده است .
 
مهندس جند ، به روز رسانی خدمات هشت ستاره ، فراهم کردن فرصت آموزش برابر برای تمام اقشار مختلف جامعه ، مسابقات تعاملی را از دیگر خدمات قابل ارایه در این شرکت دانست و گفت : بر اساس تفاهم نامه ای که بین شرکت مبین ون کیش وبرکت تل در حوزه بهداشت و سلامت ، منعقد شده است ، موضوعات مختلف و کاربردی در زمینه سلامت ، تحت پوشش قرار می گیرد .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.