اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

September 26, 2013
20:14 پنجشنبه، 4ام مهرماه 1392
کد خبر: 57694

مخابرات: اینترنت ما هیچ مشکلی ندارد/بامسولان رگولاتوری صحبت کردیم تا از این به بعد برای انتشار اینگونه اخبار هماهنگی و تعامل داشته باشند

مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران معتقد است که در حال حاضر اینترنت پرسرعت (ADSL) مخابرات هیچ‌گونه مشکلی ندارد.
 
داوود سخنگوی مخابرات در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوشنبه شب برای مدت زمانی حدود 20 تا 25 دقیقه حدود 7000 تا 8000 نفر از مشترکان دچار مشکلاتی شدند که به دلیل انجام عملیات سوییچ در یکی از مراکز ما بود که این موضوع ظرف مدت 20 دقیقه برطرف شد.
 
وی با بیان این‌که در میان یک میلیون مشترک اینترنت شرکت مخابرات 7000 تا 8000 نفر رقم بالایی محاسبه نمی‌شود، تاکید کرد: به همین دلیل ما این موضوع را به صورت گسترده و عمومی اطلاع‌رسانی نکرده و سعی کردیم از طریق پیامک و یا تلفن در این زمینه اطلاع‌رسانی کنیم. اکنون هم هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و حتی در دوره‌ی یاد شده هم تنها کاربرانی که در آن زمان اینترنت پرسرعت آنها خاموش بود برای مدت 20 دقیقه دچار مشکل شدند.
 
سخنگوی مخابرات در عین حال یادآور شد: با مسوولان رگولاتوری صحبت‌هایی شده است که از این پس برای انتشار این‌گونه اخبار هماهنگی و تعامل بیشتری میان دو شرکت وجود داشته باشد.
 
به گزارش ایسنا، امروز به نقل از معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد: بررسی‌های رگولاتوری در بخش مانیتورینگ آنلاین سرویس‌های فناوری اطلاعات نشان می‌دهد در چند روز اخیر در ارائه‌ی سرویس اینترنت به مشترکین به ویژه مشترکین اینترنت پرسرعت (ADSL) شرکت مخابرات ایران در استان‌های تهران، اصفهان، گلستان، کردستان و مازندران اختلالاتی وجود داشته است.
 
حسن رضوانی با بیان این‌ مطلب گفت: با پیگیری‌های رگولاتوری در حال حاضر شرکت مخابرات ایران اقدامات لازم را برای حل این اختلالات و ارائه‌ی خدمات باکیفیت انجام می‌دهد.
 
وی در عین حال تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات انتقال داده (PAP) در ایجاد این اختلالات نقشی نداشته و به روال معمول خدمات خود را ارائه می‌دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.