اپراتورها

تلفن همراه

January 18, 2015
9:07 یکشنبه، 28ام دیماه 1393
کد خبر: 66665

اختلال شبکه همراه اول و موج اعتراض مشترکان مشهدی

اختلال شبکه همراه اول در روزهای گذشته موج اعتراض مشترکان مشهدی را در پی داشته و این در حالی است که مخابرات این استان معتقد است؛ علت را باید از بخش همراه اول جویا شد.
در روزهای گذشته مشترکان مشهدی نه تنها با قطع و وصلی آنتن روبه‌رو شده‌اند بلکه برقراری تماس با دیگر مشترکان نیز به آسانی امکان‌پذیر نیست و در حین مکالمه شاهد برگشت صدا و قطعی‌های مکرر هستیم.
 
در همین حال مدیر مخابرات خراسان رضوی مسئله اختلال در شبکه همراه اول را رد کرد و به خبرنگار فارس گفت: این مسئله صحت ندارد اما اگر مشترکی با مشکلی برخورد کرد با خاموش و روشن کردن موبایل خود می‌تواند به راحتی از خدمات همراه اول استفاده کند.
 
ملک جعفریان ادامه داد: برای بررسی بیشتر این موضوع باید سراغ روابط عمومی همراه اول رفت و علت را از آنان جویا شد.
بخش روابط عمومی همراه اول نیز جوابگوی مشکلات در این زمینه نبود زیرا این بخش مدعی شد که خط‌ها مشکلی ندارد و مشترکان به راحتی می‌توانند تماس‌های خود را برقرار کرده و پیامک ارسال کنند.
 
تاکید مسئولان بر درست بودن سیستم همراه اول از یک طرف و اعتراضات و گلایه‌های مشترکان خراسانی از سوی دیگر ما را بر آن داشت تا سخنان تنی چند از شهروندان را جویا شویم.
 
ارسال پیامک غیر ممکن شده است
 
ندا پورکریم یکی از شهروندان مشهدی گفت: چند روز است که ارسال پیامک غیر ممکن شده و اگر پیامی نیز ارسال شود به سختی صورت می‌گیرد، این روزها به راحتی موبایلم از دسترس خارج می‌شود و موفق به ارسال و دریافت پیامک نیز نمی‌شوم.
 
سلطان رفیعی هم از دیگر شهروندانی است که از این مسئله ابراز نارضایتی کرد و گفت: برای هر بار مکالمه چندین‌بار شماره‌گیری می‌کنم یا شماره مشترکی که با آن تماس می‌گیرم در دسترس نیست و یا اینکه ناگهان در حین مکالمه آنتنم می‌پرد و تماسم قطع می‌شود.
 
خط‌ها از دسترس خارج می‌شود
 
وی بیان کرد: گاهی هم خط رو خط می‌افتد و از دسترس خارج می‌شود و این وضعیت من و سایر کسانی که اپراتور تلفن همراه اول را دارند، کلافه کرده است.
 
در حال حاضر کسی پاسخگو نیست و یا باید منتظر مسئولان ماند و یا با همین رویه ادامه داد تا خود درست شود …فقط تا کی؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.