اپراتورها

تلفن همراه

August 6, 2015
15:19 پنجشنبه، 15ام مردادماه 1394
کد خبر: 72432

مدیرعامل ایرانسل: ۸۰ شهر کشور تحت پوشش اینترنت نسل چهارم ایرانسل قرار گرفت

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: تا به امروز حدود ۸۰ شهر کشور تحت پوشش اینترنت نسل چهارم ۴G قرار گرفته‌اند.
 
 
علیرضا قلمبر دزفولی صبح امروز در حاشیه مراسم معرفی نسل چهارم اینترنت ایرانسل در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ از سال گذشته امکان بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت 3G و 3G به ایرانسل داده شد که فردا در استان اردبیل به صورت رسمی اینترنت پرسرعت نسل چهارم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: اینترنت پرسرعت نسل چهارم ایرانسل در شهرهای اردبیل و سرعین به طور رسمی فردا افتتاح می‌شود که نسل سوم اینترنت نیز به جز شهرهای اردبیل و سرعین در شهرستان خلخال قابل استفاده است.
 
مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: اینترنت پرسرعت نسل چهارم آخرین فناوری روز دنیا بوده که در اغلب کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار گرفته و یکی از مهمترن ویژگی‌های آن سرعت بالای تبادل اطلاعات است به طوری که نسبت به اینترنت نسل سوم حدود 10 برابر افزایش سرعت دارد.
 
قلمبر دزفولی بیان کرد: به یقین این کار مقدمه ارائه دولت الکترونیک و دولت همراه برای انجام خدمات بانکی و بیمه‌ای را فراهم می‌کند که می‌تواند در حوزه‌های آموزش مجازی و سایر بخش‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.
وی افزود: در 400 شهر و دهستان کشور نسل سوم اینترنت ایرانسل مورد بهره‌برداری قرار گرفته و تا به امروز نیز حدود 80 شهر کشور تحت پوشش اینترنت نسل چهارم قرار گرفتند.
 
مدیر عامل شرکت ایرانسل اظهار کرد: در حال حاضر 45 میلیون نفر مشترک از خدمات شرکت ایرانسل در سطح کشور استفاده می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.