اپراتورها

تلفن همراه

December 5, 2015
9:40 شنبه، 14ام آذرماه 1394
کد خبر: 74845

مخابرات میگوید نوسازی شبکه عامل قطع آنتن همراه اول در برخی نقاط است

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت:مکالمات موفق همراه اول بالای 90 درصد است.
 
سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با ایلنا در خصوص قطع آنتن دهی همراه اول طی هفته های گذشته در برخی نقاط تهران بیان داشت: عدم آنتن دهی برخی خطوط همراه اول به دلیل نوسازی شبکه برای نصب آنتن های 3G و 4G بوده است.
 
زارعیان افزود: توسعه و راه اندازی شبکه موجب اخلال در آنتن دهی در همراه اول شد که در حال تعامل برای حل و فصل این مساله هستیم؛ اما آمار کلی نشان می دهد که مکالمات موفق همراه اول بالای 90 درصد است؛ بنابراین این ایرادات جزئی قابل حل است.
 
ارائه‌ی قرار داد SLA درجهت افزایش رضایتمندی مشتریان
 
زارعیان در خصوص کندی اینترنت شرکت مخابرات و عدم رضایتمندی برخی مشترکان در سرعت اینترنت بیان داشت:  درصدد ارائه‌ی قرار داد SLA (ضمانت‌نامه سطح کیفیت سرویس) با مشترکان خانگی هستیم؛ البته در بحث تامین پهنای باند این دولت است که باید این نیاز را تامین کند و مصوبه ای در این خصوص تصویب شده است که اگر اجرایی شود و  دولت SLA را در اختیار شرکت مخابرات قرار دهد می توان خدمات مورد نیاز را به مشتریان ارائه داد.
 
وی تاکید کرد: در هفته های گذشته مشکلاتی در حوزه پهنای باند وجود داشت و قطعی صورت گرفته است؛ اما در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.
 
طلب هزار و 200 میلیارد تومانی شرکت مخابرات از مردم
 
سخنگوی شرکت مخابرات ایران در رابطه با بدهی مشترکان به شرکت مخابرات بیان داشت: در بحث بدهی ها باید بگویم که همواره تعامل مالی بین شرکت مخابرات و مشترکان وجود دارد؛ در طول تاریخ شرکت مخابرات از مردم طلب داشته و گاها این قضیه برعکس هم بوده است؛ اما در حال حاضر  این شرکت از مردم هزار و 200 میلیارد تومان ازطلب دارد که همکاران در حال وصول مطالبات هستند؛ اما زمانی که در مقطعی 300 تا 400 میلیارد تومان وصول می شود باز هم بدهی ها افزایش می یابد؛ بنابراین در حوزه ارتباطات این بدهی ها امری طبیعی است؛ البته افرادی هستند که به شرکت مخابرات خدمات می فروشند و اگر پرداخت این شرکت با دیرکرد همراه شود سریعا این مساله را رسانه ای می کنند.
 
اپراتوری که 17 میلیون سیم کارت دائمی در اختیار مشترکان قرار داد
 
وی در خصوص خبری مبنی برنظرسنجی مشترکان همراه اول و عدم رضایت اغلب مشترکان از این اپراتور گفت: قطعا این یک نظر سنجی نبود بلکه یک نظر سازی بوده است؛ چراکه وفاداری مشترکان همراه اول ثابت شده است و همراه اول تنها اپراتوری است که 17 میلیون سیم کارت دائمی در اختیار مشترکان قرار داده است؛ برخی دوستان نظرات خود را به عنوان نظرات مردم عنوان می کنند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.