سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 9, 2017
18:50 یکشنبه، 18ام تیرماه 1396
کد خبر: 83902

معرفی مدل جدید مایکروسافت برای فعالیت‌های تجاری و ارتباط با مشتری

مدیران مایکروسافت روز گذشته در مورد پیش‌بینی‌های جدید خود برای ساماندهی مدل جدید فروش این شرکت توضیح دادند. «جادسان آلتوف» معاون مدیرعامل مایکروسافت با ارسال نامه‌ای به کارمندان خود «مدل جدید تجاری و ارتباط با مشتری» را تشریح کرد و تغییر ساختار غول نرم‌افزاری جهان در این زمینه را توضیح داد.
 
در یادداشتی که روز گذشته منتشر شد به کاهش تعداد کارمندان که پیش از این انتظار می‌رفت اشاره‌ای نشد. شرکت مایکروسافت هم اکنون در حال برنامه‌ریزی است تا گروه تجاری فروش محصولات در دو بخش ساماندهی کند: سازمان‌ها، و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMC). مایکروسافت به منظور مشخص شدن برنامه مشتریان سازمانی خود روی بزرگترین فرصت‌های پیش رو برای رشد هرچه بیشتر تاکید کرد.
 
آلتوف در این زمینه گفت با گسترش فعالیت‌های عملیاتی در گروه‌های حسابداری برای واحدهای تجاری و عمومی، گروه‌های تخصصی روی کسب‌وکارهای جدید تمرکز می‌کنند و «واحدهای موفقیت مشتری» جدید با قابیت تمرکز روی میزان استفاده از خدمات و محصولات توسط هر یک از مشتریان راه‌اندازی می‌شود.
 
این سه بخش در مجموع «واحد عملیاتی سازمانی» نامیده می‌شوند. واحد عملیاتی سازمانی با مرکز عملیات‌ها و بازاریابی مایکروسافت همکاری می‌کند که پیشتر این مرکز با نام One Commercial Partner، Enterprise Service و Commercial Software Engineering معرفی شده بود.
 
بخش Commercial Software Engineering که با نام مختصر CSE هم شناخته می‌شود همان مرکزی است که هسته فنی گروه ویژه مایکروسافت را در واحد Developer Experience یا DE تشکیل می‌دهد و «جان شوشواک» مدیریت آن را برعهده دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.