تلفن همراه

گوشی

November 14, 2017
14:46 سه شنبه، 23ام آبانماه 1396
کد خبر: 85735

تمام آنچه از یک مرکز خدمات موبایل انتظار داریم

گوشی‌های موبایل امروزه در سرتاسر کره زمین و هر گوشه‌ای استفاده می‌شوند. براساس آخرین آمار‌ها تعداد کاربران گوشی‌های موبایل تا دو سال آینده به ۵ میلیارد نفر می‌رسد. ارقامی خیره‌کننده که تا همین چند سال پیش به رویا و خیال نزدیک بود. 
به گزارش ایستنا از روابط عمومی سامسونگ در ایران، مانند اتومبیل‌‌ها که با گسترش خود مراکز تعمیر بسیاری را به وجود آورده‌اند، با رشد جالب توجه گوشی‌های موبایل هزاران مرکز خدمات و تعمیر گوشی‌های موبایل نیز تاسیس شد. گوشی‌هایی که با پیدا کردن پسوند هوشمند از دستگاهی نسبتا ساده به محصولی پیچیده با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب و کاربردی تبدیل شد.
در این میان نکته مهم نوع کیفیت مراکز خدمات است که می‌بایست مطابق با آخرین استانداردهای فنی باشد. به طور اساسی کاربران در مواقعی که گوشی‌ خود را برای تعمیر به جایی می‌سپارند انتظار دارند تا دستگاه در کم‌ترین زمان با هزینه‌ای معقول و قطعات اصلی تعمیر شود. 
علاوه بر این مواردی همچون حفظ اطلاعات شخصی و خصوصی هم در زمره انتظارات کاربران گوشی‌های موبایل از یک مرکز خدمات موبایل است که انجام دادن آن تنها از عهده مراکز رسمی و حرفه‌ای خدمات موبایل برمی‌آید.
شمار زیاد مراکز تعمیر موبایل موجب شده تا پیدا کردن مراکز حرفه‌ای و مطمئن تعمیر گوشی برای کاربران به چالشی آزاردهنده تبدیل شود. گاه دیده شده برخی از افراد بدون آموزش‌های تخصصی اقدام به تعمیر گوشی‌ها می‌کنند که نه تنها موثر نیست بلکه ضررهای زیادی را به مشتریان می‌زنند.
در همین زمینه شرکت سامسونگ با راه‌اندازی مرکز تماس موبایل امکانی را فراهم کرده تا کاربران گوشی‌های موبایل در سریع‌ترین شکل ممکن از نزدیک‌ترین مراکز رسمی خدمات موبایل سامسونگ آگاهی پیدا کنند. 
در مراکز رسمی خدمات سامسونگ متخصصان فنی و مجرب پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف به کار گرفته‌ می‌شوند تا حرفه‌ای‌ترین سطح خدمات به کاربران ارائه شود. در این مراکز همه امکانات به خدمت گرفته شده تا هر آنچه از یک مرکز خدمات موبایل حرفه‌ای و رسمی انتظار می‌رود، به وقوع بپیوندد.
در زمان شکسته شدن صفحه‌ نمایش گوشی یا مواردی این چنینی مهم‌ترین نگرانی کاربران را استفاده تعمیرکار از قطعات اصلی تشکیل می‌دهد. انتظار همه کاربران این است که در زمان تعویض قطعه، بهترین و عالی‌ترین‌ها برای جایگزینی قطعات گوشی استفاده شوند. نگرانی که با مراجعه به مراکز رسمی برندها مانند مراکز خدمات موبایل سامسونگ بصورتی مطمئن رفع می‌شود. 
علاوه بر این سامسونگ با راه‌اندازی فروشگاه‌های ویژه خدمات موبایل مانند آنچه در مجتمع چارسو و بازار موبایل قرار گرفته سعی دارد تا نوع ویژه‌ای از خدمات مستقیم و ارتباط زنده را بین مشتریان و کارشناسان ایجاد کند. این خدمات در سایر شهرها هم در حال توسعه است. در این فروشگاه‌ها مراجعه‌کنندگان از طریق ارتباط رودرو با کارشناسان ویژه سامسونگ از نزدیک با مشکلات دستگاه خود آشنا می‌شوند و در صورتی که مشکل دستگاه سخت‌افزاری نباشد، کارشناس ویژه در کمتر از یک ساعت دستگاه را تعمیر می‌کند و در اختیار مشتری قرار می‌دهد.
خدمات از راه دور
یکی از مهم‌ترین موارد در موقع تعمیر گوشی‌ها، مقدار زمانی است که کاربران برای درست شدن دستگاه خود صرف می‌کنند. زمان با ارزشی که می‌تواند به کارهای دیگر تعلق بگیرد، به همین دلیل مرکز تماس موبایل سامسونگ سرویس جدیدی را با عنوان  «کنترل از راه دور» به وجود آورده است. کاربران گوشی‌های سامسونگ با استفاده از اپلیکیشن Smart Tutor و از طریق اینترنت در هر مکانی که هستند به کارشناسان مرکز تماس موبایل متصل می‌شوند و مشکلات فنی خود را از راه دور و بدون مراجعه به محل خاصی برطرف می‌کنند. 
از جمله مزایای استفاده از سرویس Smart Tutor اطمینان از حفظ اطلاعات شخصی کاربران است. در این سرویس کاربران ضمن مشاهده عملکرد متخصصان فنی، می‌توانند اجازه دسترسی کارشناس را به برنامه‌های خصوصی گوشی خود مانند گالری یا نرم افزارهای ارتباطی و سایر اطلاعات شخصی ندهند.
مراکز خدمات سامسونگ با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از کارشناسان و متخصصان مجرب و بهترین و مناسب‌ترین ابزارهای فنی تمامی آنچه یک کاربر  از مراکز خدمات موبایل انتظار دارد را برآورده کرده است. 
برای پیدا کردن نزدیک‌ترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ می‌توانید به سایت سامسونگ به نشانی https://www.samsung.com/iran/support/ مراجعه کنید یا با مرکز تماس موبایل این شرکت به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس بگیرید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.