تبلیغات جدید آیپد پرو با محوریت واقعیت افزوده و یادداشت برداری
با معرفی اولین نسل از آیپد پروها، اپل رویکرد خود را در قبال تبلتها جدیتر کرد. قدرت پردازشی بیشتر و پشتیبانی از قلم هوشمند و واقعیت افزوده، ویژگیهای هستند که مسلماً کاربران را به سمت استفاده حرفهایتر از این دستگاهها سوق میدهند.
حال در همین راستا، این شرکت برای جلوهی بیشتر ویژگیهای تبلتهای خود، تبلیغات جدیدی منتشر کرده است. هر دوی این تبلیغها که تنها ۱۵ ثانیه به طول میانجامند، بر محورهای واقعیت افزوده و یادداشتبرداری تمرکز دارند.
در نخستین تبلیغ به قابلیتهای ARKit و واقعیت افزوده آیپد پرداخته میشود و مشاهده میکنیم که دارندهی آیپد، مبلمان و برخی دیگر از وسایل خانگی را در پارکی قرار میدهد.
در دومین تبلیغ، شاهد ویژگیهای یادداشتبرداری آیپد پرو، اپل پنسل و Drag & Drop بهلطف iOS 11 هستیم.
اگرچه آیپدهای اپل همواره از نظر فروش موقعیت پایینتری نسبت به آیفونهای این شرکت دارند؛ اما کمپانی ساکن کوپرتینو تمام تلاش خود را به کار بسته است تا این دستگاهها را بهعنوان جایگزینی مناسب برای لپتاپ در اذهان عمومی جای بیندازد. این موضوع را میتوان در آخرین نسخهی آیاواس، یعنی iOS 11 با اضافه شدن ویژگیهایی مشابه مک بهوضوح مشاهده کرد. با این حال باید در بهروزرسانیهای آتی آیاواس دید که آیا اپل باز هم به دنبال غنی کردن آیپد برای جایگزینی لپتاپ خواهد بود یا خیر.