April 23, 2012
16:24 دوشنبه، 4ام اردیبهشتماه 1391
کد خبر: 41407

۱۰گوشی هوشمند برتر دنیا معرفی شدند

گوشی‌های هوشمند این روزها به محبوب‌ترین ابزار الکترونیکی نزد کاربران تبدیل شده‌اند و بالا گرفتن رقابت میان شرکت‌های تولید کننده که افزایش امکانات داخلی و کاهش قیمت این محصولات را به دنبال داشته، موجب شده است تا کاربران به صورت گسترده‌تر به این محصولات رو بیاورند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از این رو کارشناسان در آخرین بررسی‌های خود 10 گوشی هوشمند برتر موجود در بازار جهانی بررسی و نتایج آن را به ترتیب زیر اعلام کرده‌اند.


HTC One S
این گوشی هوشمند پیشرفته‌ترین محصول از نظر دارا بودن امکانات چندرسانه‌ای محسوب می‌شود و از بازی‌های رایانه‌ای گرفته تا فایل‌های صوتی و تصاویر، قابلیت‌های قابل ملاحظه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد. این گوشی با قرارداد مخابراتی دو ساله 200 دلار فروخته می‌شود.



Galaxy Nexus سامسونگ
این محصول بهترین گوشی اندرویدی موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود و از مهم‌ترین قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر منحنی، طراحی یکپارچه، پردازنده سریع و نسخه Ice Cream Sandwich سیستم‌عامل اندروید روی آن اشاره کرد. میانگین قیمت این گوشی بدون قرارداد مخابراتی 673 دلار است.



HTC Rezound
اگر شما به دنبال محصولی می‌گردید که بیشترین طول عمر باتری را در اختیار شما بگذارد، این گوشی هوشمند بهترین گزینه محسوب می‌شود و توان باتری آن برای انجام فعالیت‌هایی از جمله بازی‌های موبایلی، تماشای برنامه‌های تلویزیونی و … بسیار مناسب است. قیمت این گوشی بدون قرارداد مخابراتی 800 دلار است.



T-Mobile MyTouch 4G Slide
گوشی هوشمند MyTouch 4G یکی از محصولاتی محسوب می‌شود که بهترین دوربین دیجیتالی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند قابلیت‌های دوربین‌های دیجیتالی پیشرفته را در خود جا داده است. قیمت این محصول با قرارداد مخابراتی دو ساله 210 دلار است.



DROID RAZR MAXX موتورولا
این وشی هوشمند به پردازنده پرقدرت دوهسته‌ای مجهز شده است و باتری پرتوان، قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE و بدنه باریک از مهم‌ترین قابلیت‌های آن محسوب می‌شوند. این محصول با قرارداد مخابراتی دو ساله به قیمت 300 دلار در بازار به فروش می‌رسد.



iPhone 4S اپل با حافظه 16 گیگابایت
گوشی iPhone 4S اپل نسبت به مدل قبلی خود چندان به‌روز نشده است و به همین خاطر میزان محبوبیت‌های آن نسبت به مدل‌های قبلی نزد کاربران کمتر است. اما با این وجود دوربین دیجیتالی پیشرفته‌تر، پردازنده‌ سریع‌تر و به‌کارگیری فناوری Siri در آن موجب شده تا در جمع 10 گوشی هوشمند برتر دنیا حضور یابد. این گوشی با قرارداد مخابراتی 2 ساله 200 دلار قیمت دارد.



Epic Touch 4G سامسونگ
این گوشی باریک و پرسرعت برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی بسیار مناسب است. جست‌وجوی آسان اینترنتی و تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت مناسب از مهم‌ترین قابلیت‌های آن محسوب می‌شود. اما بدنه پلاستیکی این محصول از کیفیت نهایی کاسته است. قیمت این محصول با قرارداد مخابراتی دو ساله 200 دلار است.



Galaxy Note سامسونگ
این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی بزرگ می‌شود و در اصل یک محصول کاملا متفاوت با گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است. با این وجود، طراحی ظاهر آن نظر هر کاربری را به خود جلب نمی‌کند و تاکنون به میزان کافی برای آن ابزار کاربردی ارایه نشده است. قیمت این گوشی هوشمند 300 دلار با قرارداد مخابراتی 2 ساله است.



گوشی هوشمند Lumia 900 نوکیا
این محصول که نمایشگر باکیفیت، پردازنده پرسرعت و دوربین دیجیتالی باقابلیتی را در خود جا داده است، با آیفون و گوشی‌های هوشمند اندرویدی رقابت می‌کند که البته هنوز محبوبیت چندانی بین کاربران پیدا نکرده است. این گوشی هوشمند با قرارداد مخابراتی 2 ساله 100 دلار فروخته می‌شود.



Droid Razr موتورولا
این گوشی با بدنه باریک و زیبا ساخته شده است که در عین حال پردازنده قوی و پرسرعتی دارد. با این وجود طول عمر کم باتری از مواردی محسوب می‌شود که رضایت کاربران را جلب نکرده است. این محصول با قرارداد مخابراتی دو ساله 300 دلار فروخته می‌شود.


 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.