August 5, 2012
16:50 یکشنبه، 15ام مردادماه 1391
کد خبر: 43720

سامسونگ به‌روز رسانی Premium Suite را برای GALAXY Note عرضه می‌کند

کمپانی سامسونگ الکترونیکس، امروز اعلام کرد که ، به‌روز رسانی نرم‌افزاری «Premium Suite»، ویژه تبلت/اسمارت‌فون GALAXY Note، را عرضه خواهد کرد. این به‌روز رسانی شامل قابلیت‌های چند رسانه‌ای بیشتر و تعدادی نرم‌افزار جدید، که برای کار با قلم S Pen بهینه‌سازی شده‌اند، خواهد بود. ضمناً با این به‌روزرسانی، سیستم‌عامل دستگاه به آندروید نسخه ۴.۰ (یا Ice Cream Sandwich) تبدیل خواهد شد.



به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به روز رسانی نرم‌افزاری Premium Suite قابلیت‌ها و نرم‌افزارهای جدیدی را به همراه دارد که انحصارا برای GALAXY Note و قلم منحصربه‌فرد آن، یعنی S Pen، طراحی شده‌اند. یکی از این موارد، S Note است: ابزاری منحصر‌به‌فرد که به شما اجازه می‌دهد یادداشت‌ها و طرح‌هایتان را با محتوای دیجیتالی دیگر ترکیب کنید و راهی جدید برای یادداشت‌برداری بیابید. نرم‌افزار S Note دارای قالب‌های از پیش‌آماده‌شده متنوعی است که در مواردی مانند یادداشت‌برداری در جلسات، نوشتن خاطرات روزانه و … می‌توانند به کارتان بیایند.
 
نرم‌افزار S Note با هدف افزایش کارایی و توانایی تولید محتوا در حین جابجایی، طراحی شده است. این نرم‌افزار شامل برنامه‌های نوآورانه Shape Match و Formula Match است که می‌توانند شکل‌های هندسی رسم‌شده را به فرم دیجیتالی درآورند و حتی فرمول‌های دستنویس‌شده توسط S Pen را تشخیص دهند و حل کنند. شما همچنین می‌توانید با این برنامه‌ها جدول رسم کنید و در زمان و انرژی‌تان صرفه‌جویی نمایید. این جداول فوراً به شکل دیجیتالی درمی‌آیند. ضمناً با کمک موتورهای جستجوی داخلی S Note، کاربران می‌توانند به‌سرعت به جستجو و دریافت اطلاعات بپردازند.
 
به‌روزرسانی جدید، شامل نرم‌افزاری به نام My Story نیز خواهد بود. این نرم‌افزار هم برای S Pen بهینه‌سازی شده است و به شما امکان می‌دهد که با سلیقه خودتان و با استفاده از محتوای مختلف، مانند یادداشت، ویدئو، عکس، متن و صدا، برای دوستان و اعضای خانواده، کارت‌های دیجیتالی شخصی‌سازی‌شده تهیه کنید.
 
Kyungtae Bae، رئیس اداره مرکزی سامسونگ الکترونیکز در خاورمیانه و شمال آفریقا، گفت: «گالکسی نوت، با تکیه بر قابلیت تطبیق‌پذیری فوق‌العاده‌اش و تجربه منحصربه‌فردی که به کاربر ارائه می‌دهد، همچنان به جلب رضایت کاربران سراسر دنیا، ادامه خواهد داد. ما در تلاش هستیم که با [عرضه] به‌روزرسانی Premium Suite، قابلیت‌هایی را [به گالکسی نوت] اضافه کنیم تا تجربه کاربر از این محصول را باز هم بهبود ببخشیم. برخی از این قابلیت‌های جدید، شامل امتیازها و امکانات جالب‌توجه آندروید ۴.۰ و نرم‌افزارهای نوآورانه ویژه S Pen خواهد بود». وی ادامه داد: «ما سعی می‌کنیم که تجربه‌ای فوق‌العاده را برای مشتریان به ارمغان بیاوریم و به کار معرفی امکانات و به‌روزرسانی‌های جدید ادامه خواهیم داد تا محصولات و خدماتمان را غنی‌تر کنیم.»
 
به‌روزسانی به آندروید ۴.۰ (یا Ice Cream Sandwich)، حال و هوا و ظاهری جدید به آندروید نصب‌شده در GALAXY Note می‌بخشد و رابط‌کاربری روان‌تر و قابل‌تعامل‌تری را به کاربر عرضه می‌کند. در این نسخه از آندروید، منوی نرم‌افزارها (App menu) از نو طراحی شده و کار را برای انجام چند عملیات همزمان، آسان‌تر کرده است. ضمناً این به‌روز رسانی، قابلیت‌های جدیدی همچون Face Unlock (باز کردن قفل صفحه به کمک فناوری تشخیص چهره)، Snapshot و Android Beam (اشتراک‌گذاری محتوا به کمک تراشه NFC) را به کاربران معرفی می‌کند.
 
زمان عرضه و شیوه دسترسی به این آپدیت نرم‌افزاری، بسته به بازار و امکانات اپراتورهای موبایل، متفاوت خواهد بود.
 
برای مشاهده محتوای چند رسانه‌ای و جزئیات بیشتر، لطفاً هhttps://www.samsung.com/galaxynote مراجعه کنید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.