اپراتورها

تلفن همراه

October 7, 2012
1:23 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50674

آغاز فروش سیم کارت اعتباری رایتل در تهران و کرج

 

همزمان با میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) فروش سیم‌کارت های اعتباری رایتل در شهرهای تهران، کرج آغاز می‌شود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی رایتل، شهروندان شهرهای تهران، کرج برای اولین بار و در جشنواره باران می توانند با خرید سیم کارت های اعتباری از کلیه خدمات رایتل همچون تماس تصویری، اینترنت پر سرعت، تماس صوتی و تبادل پیام چندرسانه ای و پیامک بهره مند شوند.

در جشنواره باران سیمکارت اعتباری رایتل به همراه یک گیگا بایت اینترنت رایگان و صد هزار ریال اعتبار اولیه مجموعا به قیمت 200 هزار ریال به فروش می رسد. همچنین پس از اتمام اعتبار هدیه ویژه، کارت شارژهای رایتل با قیمت‌های 50 هزار ریالی با 10 درصد اعتبار هدیه و 100 هزار ریالی با 15درصد اعتبار هدیه در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت که در صورت خرید الکترونیکی علاوه بر هدایای ذکر شده، 5 درصد اعتبار هدیه ویژه این نوع خرید نیز ارائه می‌شود. در این جشنواره همچنین بسته های مصرفی اینترنت پرسرعت یک روزه، 15 روزه و یک ماهه، با قیمت های مناسب به فروش خواهد رسید.
شهروندان تهران و کرج می توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا وب‌سایت رسمی رایتل به آدرس
www.rightel.ir اقدام به خرید سیم کارت های اعتباری رایتل کنند. جشنواره باران جشنواره فروش پاییزی رایتل است که از میلاد مبارک حضرت امام رضا (ع) آغاز و تا پایان آذر ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند از این فرصت برای تهیه سیم کارت های نسل سوم استفاده کنند.
این اپراتور در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت همراه مبتنی بر نسل سوم (3G) اشاره نمود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.