اپراتورها

روش جديد بازاريابي همراه اول با طرح‌هاي تخفيفي!

 


به نظر مي‌رسد اين روزها داغي بازار رقابت اپراتورها براي جذب مشتري به اوج خود رسيده و در همين راستا همراه اول پس از پايان طرح 5+55 شركت ارتباطات سيار كه در ماه مبارك رمضان اجرا شد و برخي انتقادهايي را هم به دنبال داشت،‌ طرح‌هاي پائيزي‌اش را ارايه مي‌كند.

به گزارش ایسنا، اپراتوهاي تلفن همراه در چند سال اخير با گسترش خدمات ارزش افزوده‌شان سعي بر جلب مشتري بيش‌تر كردند كه گاهي اين طرح‌ها با نارضايتي و يا با رضايت مشتركان بوده است. برخي طرح‌هاي ارزش افزوده اپراتورهاي كشور مبتني بر پيامك است.

در همين راستا طي روزهاي گذشته مشتركان خطوط همراه اول پيامكي با مضمون"مشترك گرامي، مهر و آبان 91 با حداقل 600000 ريال كاركرد، 200000 ريال هديه بگيريد (ويژه مكالمه و پيامك داخل شبكه)، ثبت‌نام تا پايان آبان با ارسال عدد1 به لاتين به شماره 8082" دريافت كردند.

اين اپراتور بدين وسيله مشتركانش را ترغيب ميكند تا با افزايش مكالمات درون شبكه‌اي خود، مبلغي را به عنوان هديه دريافت كنند.

به گزارش ايسنا، در چند ماهه اخير مشتركان هنگام دريافت چنين پيامك‌هايي چندان تمايلي به دريافت خدمات اين سرويس‌ها نداشتند و اين در حالي است كه در چنين مواقعي اپراتورها از استقبال خوب مشتركان‌شان خبر مي‌دهند.


​​