اپراتورها

تلفن همراه

October 8, 2012
8:50 دوشنبه، 17ام مهرماه 1391
کد خبر: 50808

حجاج سیم‌کارت ایرانسل خود را چگونه شارژ کنند؟

 

ایرانسل اعلام کرد که حجاج و اقوام و آشنایانشان در ایران می توانند علاوه برخرید کارت‌های شارژ ایرانسل و شارژ سیم‌کارتهای اعتباری‌شان در دوره حج، از روش‌های متنوعی چون شارژ اینترنتی از طریق بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل، خرید اعتبار و شارژ مستقیم از وب سایت ایرانسل اقدام کنند.

آرش کریم بیگی – مدیر روابط عمومی ایرانسل – در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام اینکه شارژ مستقیم با تلفن همراه از طریق نشانی charge.irancell.ir، سرویس ارسال شارژ و همچنین سرویس خط به خط نسبت به شارژ سیم کارتهای خود از موارد دیگری است که مشترکان می‌توانند برای شارژ سیمکارت خود اقدام کنند گفت: حجاج برای استفاده از روش شارژ اینترنتی از طریق وب سایت بانک‌های طرف قرارداد با ایرانسل کافی است به وب سایت یکی از این بانک‌ها مراجعه کنند و با استفاده از منوی خرید شارژ ایرانسل گزینه «شارژ سیم کارت» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود مبلغ شارژ موردنظرشان را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی دریافت کنند.

به گفته او همچنین حجاج و یا اقوام و آشنایانشان در ایران، می توانند با مراجعه به وب سایت ایرانسل و تنها با وارد کردن شماره تلفن مورد نظر خویش، مبلغ شارژ و بانک مورد نظرشان را انتخاب کنند تا به صفحه پرداخت هدایت شوند و در این مرحله با استفاده از شماره ١۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمزعبور اینترنتی بانکی و همچنین شماره ٣ رقمی پشت کارت شتاب، پرداخت خود را انجام و شارژ مورد نظرشان را به طور مستقیم و بدون نیاز به وارد کردن کد رمز شارژ انجام دهند.

وی ادامه داد: علاوه براین اقوام و آشنایان حجاج نیز می توانند درهر لحظه با یک سیمکارت ایرانسل و از طریق شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل حاجی *شماره رمز کارت شارژ*141* مبلغ شارژ مورد نظر خریداری شده خود را مستقیما به حساب سیمکارت حاجی مستقر در عربستان منتقل کنند.

به گفته او در سیستم شارژ خط به خط نیز، مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند پس از تکمیل ثبت نام خود در این سرویس و دریافت رمز کاربری به هرکس درهرکجای دنیا که مایل هستند شارژ ارسال کنند. همچنین این امکان برای حجاج نیز فراهم شده است تا با شماره گیری کد دستوری # شماره ایرانسل مورد نظر*150* به طور رایگان به مشترکین ایرانسل خود در هر کجای دنیا یک پیام کوتاه با محتوای "لطفا با من تماس بگیرید" ارسال کنند.

وی تاکید کرد کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا باید برای اطمینان ازفعال‌سازی رایگان خدمات رومینگ بین‌الملل برروی سیم‌کارت خود، حداقل 24 ساعت قبل از خروج از کشور، کد دستوری #1*111* را از خط ایرانسل خویش شماره‌گیری کنند و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز لازم است برای فعال سازی رومینگ روی سیم‌کارت خود، با شماره 700 تماس بگیرند.

مدیر روابط عمومی ایرانسل در پایان یادآورشد: حجاج می توانند پس ازفعال‌سازی سرویس رومینگ بین الملل، با مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل به شماره 711 و یا 0098937710000 و همچنین نشانی پست الکترونیک haj@mtnirancell.ir تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنمایی های لازم را دریافت کنند، ضمن آنکه نماینده خدمات مشترکین ایرانسل نیز در این دوره در محل بعثه مقام معظم رهبری حاضر و آماده پاسخگویی به کلیه پرسش ها و مشکلات احتمالی مشترکین خواهد بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.