اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 9, 2012
8:37 سه شنبه، 18ام مهرماه 1391
کد خبر: 50895

کمپین سامسونگ برای ایجاد کتابخانه صوتی فارسی برای کودکان نابینا

 

آن‌ها فرزندان ما هستند، فرزندان سرزمینی که خانه‌ی ماست. تصویر آینده‌ی این سرزمین به دست آن‌ها ساخته می‌شود. کار سختی نیست که تصمیم بگیریم در آموزش و پرورش کودکان کشورمان نقشی داشته باشیم و گاهی این نقش سهم کودکانی باشد که در امر آموزش با موانع بیش‌تری روبه‌رو هستند. مهر و دوستی و هنرمان را به یاری بگیریم و قدم به دنیای آن‌ها بگذاریم. جهان خیال‌شان را گسترده‌تر کنیم و کاری کنیم دنیای اطراف‌شان را بیش‌تر و بهتر ببینند.

pic.jpg

به دوران کودکی خودمان فکر کنیم، به یاد بیاوریم قصه‌ها پل‌های زیبایی بودند که ما را  به آن جهان خیالی می‌رساندند، جهانی که با لحظه‌ای چشم بستن، فرشته‌ها و دیوها در آن قد می‌کشیدند، رویاها در آن به پرواز در می‌آمدند و ما نیز همراه با قهرمان داستان زره می‌پوشیدیم و به یاری فرشته‌ها به جنگ دیوها می‌رفتیم… آیا هیچ وقت به این فکر می‌کردیم که اگر چشمان‌مان آن کلمات را نمی‌دیدند پلی میان ما و آن جهان خیالی داستان‌ها نبود؟

جهان خیال‌شان را گسترده‌تر کنیم

این بار این هنر صدای شماست که تصویر را به دنیای آن‌ها هدیه می‌کند. شما هم قصه‌گوی یکی از داستان‌هایی باشید که می‌خواهید با صدای‌تان به گوش کودکان نابینا برسانید. شرکت سامسونگ همراه شماست تا کتابخانه‌ای صوتی آماده شود، شامل داستان‌هایی جذاب و شنیدنی که به‌سهولت در دسترس صاحبان‌اش قرار گیرد. شرکت سامسونگ با هدف ارتقای سطح آموزش و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، پیش از این پروژه‌ی کتابخانه‌ی سیار را در پنج شهر ایران به انجام رسانده. این بار این کتابخانه‌ها به‌شکل صوتی و در شهرهای زنجان، کاشان، بندر عباس، ارومیه و سنندج برپا می‌شوند تا امکان تازه‌ای برای آشنایی بیش‌تر کودکان و نوجوانان نابینا با ادبیات و فناوری فراهم شود.

رویاهایی که با صدای شما جان می‌گیرند

برای شرکت در این فراخوان کافی است به وب‌سایت «سرزمین سخن» بروید و نمونه‌ی صدای خود را ضبط کنید و برای ما بفرستید. ما و آن‌ها منتظر شنیدن صدای شما هستیم.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، وبسایت سرزمین سخن از طریق نشانی https://www.321zabt.ir قابل دسترسی است.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.