اپراتورها

تلفن همراه

January 22, 2013
21:42 سه شنبه، 3ام بهمنماه 1391
کد خبر: 52895

پیگیری تغییر تعرفه مکالمات بین‌الملل توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

 

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از پیگیری‌های این سازمان در ارتباط با تعرفه‌های جدید مکالمات بین‌الملل و ارائه‌ی پیشنهادات نظام صنفی در این زمینه خبر داد.
 
کاظم آیت‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به‌طور قطع بحث تغییر تعرفه‌ی مکالمات بین‌الملل نیز مانند تعرفه‌های پهنای باند اینترنت در کمیسیون‌های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
وی ادامه داد: به‌طور معمول روند بدین شکل است که کمیسیون‌های تخصصی سازمان موضوع را بررسی کرده و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در قالب نامه‌ای تدوین کرده و آن را به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ارسال می‌کنند و همان‌طور که در ارتباط با تغییر تعرفه‌ی پهنای باند بین‌الملل این پیگیری‌ها رخ داد، اکنون هم قطعا در ارتباط با تعرفه‌های مکالمات بین‌الملل پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.
 
رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با بیان این‌که قطعا در این زمینه هم سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و هم فعالان بخش خصوصی حرف‌های متعددی برای گفتن دارند، اظهار امیدواری کرد که موضع‌گیری‌های شفاف دو طرف شرایطی ایجاد کند تا نتایج بهتری حاصل شود.
 
آیت‌اللهی در ادامه خاطر نشان کرد: تغییرات مستمر، آنی و غیرقابل پیش‌بینی آسیب‌زا هستند و لطمه‌های متعددی به همراه دارند. البته در حال حاضر فضای اقتصادی کشور به گونه‌ای است که در برخی موارد ممکن است این نوع تغییرات اجتناب‌ناپذیر باشند.
 
وی ادامه داد: با این حال ما وظیفه‌ی حمایت از آحاد صنف را برعهده داریم و قطعا به بازار کسب و کارهای صنف توجه ویژه خواهیم داشت و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
 
رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در پایان درباره‌ی تبعاتی که تعرفه‌های جدید مکالمات بین‌الملل به دنبال دارد، گفت: در حال حاضر آمار و ارقام را به درستی در ذهن ندارم، اما طبیعتا همان‌طور که تغییر تعرفه‌ی پهنای باند بین‌الملل آسیب‌زا بود، تعرفه‌های جدید مکالمات بین‌الملل هم می‌تواند ضربه‌های متعددی به شرکت‌ها و درآمد آن‌ها وارد کند که باید در این زمینه بررسی‌های کارشناسانه کافی صورت بگیرد تا نتیجه‌گیری‌ها به گونه‌ای باشد که فعالان این بخش صدمه نخورند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.