اپراتورها

تلفن همراه

January 28, 2013
1:49 دوشنبه، 9ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53020

به مناسب فرارسیدن سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) ایرانسل آهنگ پیشواز رایگان صلوات اهدا می‌کند

 

ایرانسل اعلام کرد که به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) آهنگ های پیشواز دلنشین صلوات را به مدت یک ماه و به صورت رایگان در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.
 
به گزارش ایسنا به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با انتخاب یکی از آهنگ‌های پیشواز دلنشین صلوات از یک ماه آهنگ پیشواز رایگان بهره‌مند شوند.
 
مشترکین علاقه‌مند می‌توانند با ارسال کد یکی از آهنگ‌های پیشواز دلنشین صلوات ایرانسل شامل: آهنگ پیشواز صلوات گروه طه نبی با کد 606، صلوات علی محمد با کد 607، صلوات بر خاتم المرسلین با کد 608، صل علی محمد، سامی یوسف با کد 609 و یا مسلمین صلوعلیه، سامی یوسف با کد 610 به شماره 7575 از این آهنگ‌های پیشواز معنوی بهره‌مند شوند.
 
به گزارش ایسنا، پیش از این حجت‌الاسلام فرحزاد در برنامه «سمت خدا» از شبکه سه سیما، ضمن ابراز اینکه ایام میلاد پیامبر اسلام باید در کشور ما به جشنی همگانی برای تمام اقشار جامعه تبدیل شود، به اپراتورهای تلفن همراه پیشنهاد داد تا در راستای خدمتی شایسته به ساحت مقدس نبی گرامی اسلام و کمک به فراگیر شدن نام آن حضرت در فضای جامعه، در ایام میلاد رسول گرامی اسلام، استفاده از آهنگ پیشواز صلوات بر پیامبر را برای همه مشترکان تلفن همراه رایگان اعلام کنند تا به یاری خدا سنت حسنه صلوات فرستادن و شنیدن نوای صلوات به تلطیف فضای معنوی جامعه کمک کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.