تلفن همراه

گوشی

February 25, 2013
0:40 دوشنبه، 7ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53525

آیفون ۳۰۰درصد از گوشی‌های سامسونگ قابل‌اعتمادتر است

 

آیفون اپل پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان محسوب نمی‌شود، اما این طور که نتایج حاصل از مطالعه جدید نشان می‌دهد این محصول قابل‌اعتمادترین گوشی هوشمند جهان است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز FixYa برای آنکه قابل اعتمادترین گوشی هوشمند جهان را پیدا کند، مطالعه گسترده‌ای را انجام داد و 722 هزار و 558 مشکل گزارش شده در رابطه با گوشی‌های هوشمند را بررسی کرد و اطلاعات و آمار مرکز تحقیقاتی StatCounter را نیز به کار گرفت تا در نهایت بتواند قابل اعتمادترین گوشی جهان را انتخاب کند.
 
در پایان این بررسی مشخص شد که اپل با 47/3 امتیاز قابل اعتماد ترین گوشی هوشمند جهان را تولید می‌کند و در حالی که سهم سامسونگ از این لیست 21/1 امتیاز است، گوشی‌های هوشمند ساخت اپل 300 درصد بیشتر از گوشی‌های سامسونگی قابل اعتماد هستند.
 
در این لیست محصولات نوکیا در رده سوم قرار گرفت و این شرکت موفق به کسب 68/0 امتیاز شد. شرکت موتورولا هم با کسب 13/0 امتیاز عنوان بی‌اعتمادترین گوشی‌ساز جهان را از آن خود کرد.
 
از جمله مشکلاتی که عموم کاربران برای آیفون اعلام کردند عمر باتری و نبود نوآوری در مدل‌های جدید این گوشی بود. صاحبان گوشی‌های هوشمند سامسونگ هم بیشترین شکایت را از اسپیکر و میکروفون گوشی خود داشتند.
 
بیشترین مشکلات گوشی‌های نوکیا کند بودن آن‌ها و سیستم ضعیف در عرضه ابزارهای کاربردی بود و صاحبان گوشی‌های نوکیا هم گفتند که بیشتر مشکل آن‌ها مربوط به ابزارهای غیرکاربردی پیش‌فرش و همچنین کیفیت پایین نمایشگر میشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.