تلفن همراه

گوشی

March 5, 2013
19:17 سه شنبه، 15ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53773

عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند بالاخره از گوشی‌های معمولی بیشتر شد

 

در سال 2013 میلادی برای نخستین بار در تاریخ فعالیت بازار تلفن‌همراه تعداد گوشی‌های هوشمندی که در سراسر جهان عرضه می‌شوند از تعداد گوشی‌های معمولی بیشتر خواهند بود.
 
در سال 2013 میلادی برای نخستین بار در تاریخ فعالیت بازار تلفن‌همراه تعداد گوشی‌های هوشمندی که در سراسر جهان عرضه می‌شوند، از تعداد گوشی‌های معمولی بیشتر خواهند بود.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این طور که مرکز تحقیقاتی IDC در بررسی‌های جدید خود نشان داده است، تا پایان سال جاری میلادی 6/918 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سراسر جهان عرضه می‌شود که این رقم 1/50 درصد بازار جهانی تلفن‌همراه را شکل می‌دهد.
 
قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی با کاهش روبرو بوده است، عرضه این محصول گسترده‌تر از هر زمان دیگر انجام می‌شود و این در حالی است که نسل چهارم خدمات مخابراتی یا 4G در کنار موارد یاد شده باعث شده است تا انگیزه کاربران برای استفاده از این محصولات بیشتر شود.
 
طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، در پایان سال 2017 میلادی 5/1 میلیارد دستگاه هوشمند وارد بازار جهانی خواهد شد که در آن زمان رقم یاد شده دوسوم تعداد نهایی گوشی‌های وارد شده به بازار جهانی را شامل می‌شوند.
 
تاکنون بخش قابل ملاحظه فروش گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی مربوط به اقتصادهای بالغی از جمله آمریکا می‌شده است که البته تعادل هرچه بیشتر در این بازار مشهود است و این روزها فروش گوشی‌های هوشمند در اقتصاد‌های درحال توسعه نیز افزایش یافته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.