اپراتورها

تلفن همراه

April 7, 2013
21:41 یکشنبه، 18ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54268

رایتل حامی هشتمین جشنواه ربوکاپ ایران شد

 

هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد از روز جمعه 16 فروردین ماه با حضور 25 لیگ از ایران و 14 لیگ از کشور های مختلف جهان با حمایت ویژه رایتل به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی تهران گشایش یافت.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،‌ در این دوره از مسابقات بیش از 1200 تیم از 14 کشور جهان برای شرکت در هشتمین دوره مسابقات بین اللملی روبوکاپ آزاد ثبت نام کردند که از این تعداد150 تیم خارجی بودند.
بعد از داوری، 390 تیم برای شرکت در این مسابقات پذیرفته شدند که از این تعداد40 تیم خارجی هستند. شرکت کنندگانی از کشورهای آمریکا، چین، هلند، ژاپن، آلمان، ترکیه، یونان، مکزیک، برزیل، جمهوری چک، پاکستان، هند، کلمبیا و استرالیا در این مسابقات حضور دارند.
لیگ های روبات امدادگر مجازی، امدادگر واقعی، شبیه ساز عامل امداد، شبیه ساز فوتبال دو بعدی، شبیه ساز فوتبال سه بعدی، فوتبالیست سایز متوسط، فوتبالیست سایز کوچک، انسان نما، روبات خانگی، نمایش دانش آموزی مقدماتی، نمایش دانش آموزی پیشرفته، روبات مین یاب خودکار، روبات مین یاب دستی، روبات نمایش دانشجویی، روبات پرنده، روبات زیردریایی ، فوتبال دانش آموزی وزن آزاد الف، فوتبال دانش آموزی وزن آزاد ب، فوتبال ب سبک وزن، امداد ابتدایی الف و امدادپیشرفته الف در این دوره از مسابقات حضور دارند.
هشتمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران با حمایت ویژه رایتل تا 18 فروردین ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود .
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره نمود
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.