باندپهن

باندپهن ثابت

April 8, 2013
16:53 دوشنبه، 19ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54271

واگذاری 18گیگابیت برثانیه دیتای داخل کشور توسط شرکت زیرساخت در سال 91

 

شرکت ارتباطات زیرساخت در سال 91 بیش از Gbps 18.6 پهنای باند سرویس های دیتا در شبکه های داخلی کشور به مشتریانش واگذار کرد.
 
مهندس حسن کریمی مدیر کل مهندسی عملیات شبکه  دیتای این شرکت با اعلام این مطلب افزود :با توجه به ظرفیت سازی صورت گرفته برای توسعه پهنای باند سرویسهای دیتا در داخل کشور ، تمامی متقاضیان سرویس های MPLS  ، VPLS و اینترانت ، سرویس درخواستی خود را به میزان مورد تقاضا در سال 91 دریافت کرده اند.
وی در ادامه  مجموع پهنای باند واگذار شده برای سرویس های یاد شده را  Gbps  18.6  اعلام  کرد و در ادامه توضیح داد این سرویس ها به تفکیک عبارتند از: سرویس اینترانت به میزان Gbps  10.18 ، سرویس VPLS به میزان Gbps  7.59 و سرویس MPLS به میزان  Mbps820 .
مهندس کریمی در ادامه تصریح کرد : اجرای برنامه های توسعه در سالهای اخیر این امکان را برای شرکت ارتباطات زیرساخت فراهم کرده است که سرویس های داخلی را به محض ارائه درخواست و عقد قرارداد ، واگذار کند و علاوه بر این شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی کامل خود را برای واگذاری هر یک از سرویس های یاد شده ، به میزان مورد تقاضا دارد.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.