تلفن همراه

گوشی

May 16, 2013
13:37 پنجشنبه، 26ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 55002

حذف نشان تجاری سامسونگ از تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر

بیلیبردهای جدید و قدیم سامسونگ.JPG

پس از اقدام ضدایرانی سامسونگ در اعلام توقف سرویس دهی سامسونگ اپ به کاربران ایرانی از ابتدای خردادماه به دلیل آنچه که رسما از سوی این شرکت کره ای "برخی موانع حقوقی" اعلام شد، دفتر سامسونگ در ایران، در کمپین تبلیغاتی جدید خود برای گوشی گلگلسی S4، اقدام به حذف نام و نشان تجاری سامسونگ از بیلیبردهای تبلیغاتی خود نموده است.
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در حال حاضر بیلیبردهای کمپین جدید سامسونگ برای گوشی گلگسی S4 در حالی جایگزین بیلیبردهای کمپین گوشی گلگسی مینی S3 میشوند که نام و نشان تجاری جهانی سامسونگ، نشان "سامسونگ سرویس"، نوشتار لاتین سامسونگ و لوگوی واترمارک سامسونگ از طرح گرافیکی فوق جدید محو شده اند.
 
حدود سه هفته پیش، آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، برای نخستین بار از تصمیم سامسونگ برای توقف سرویس دهی سامسونگ اپ به کاربران ایرانی خبر داده بود.
در آن زمان، سامسونگ اپ طی اطلاعیه ای که برای کاربران ایرانی خود از طریق پست الکترونیک ارسال کرده بود، اعلام داشته بود که از تاریخ یک خرداد ۹۲ و به دلیل آنچه که "برخی موانع حقوقی" اعلام شده، سرویس دهی خود را به کاربران ایرانی متوقف خواهد کرد.
فروشگاه برنامه های کاربردی سامسونگ که از تابستان گذشته امکان خرید نرم افزارهای عرضه شده بر روی این app store را از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب برای کاربران ایرانی خود ممکن کرده بود، طی اطلاعیه ای اعلام کرد از اول خرداد امسال خدمات برنامه های کاربردی سامسونگ به دلیل آنچه که "برخی موانع حقوقی" خوانده شده به طور موقت متوقف میشود.
سامسونگ در اطلاعیه خود به کاربران تلفن های همراه هوشمند سامسونگ توصیه کرده بود که تا پیش از تاریخ مذکور، برنامه های کاربردی گوشی های خود را بروز رسانی کنند و هشدار داده که در غیر این صورت، پس از اول خرداد ۹۲، امکان بروزرسانی برنامه ها برای این دسته از کاربران ممکن نخواهد بود.
سامسونگ در اطلاعیه خود تصریح کرده بود این اطلاع رسانی به موجب ماده ۱۰-۲ شرایط استفاده از برنامه های کاربردی سامسونگ، برای خریداران و ماده ۲۳-۲ شرایط و ضوابط خدمات سامسونگ،‌یک اخطاریه قبلی در خصوص توقف خدمات برنامه های کاربردی تلقی میشود.
سامسونگ در پایان اطلاعیه خود آورده بود "پوزش ما را از بابت وضع پیش آمده بپذیرید"!
 
این در حالی است که دقیقه چند روز پس از اعلام توقف سرویس دهی سامسونگ اپ به کاربرانی ایرانی، بلیبردهای تبلیغاتی گرامیداشت روز ملی خلیج فارس این شرکت در سراسر کشور به اکران گذاشته شدند و حالا بیلیبردهای کمپین جدید سامسونگ برای گوشی گلگسی S4 در حالی جایگزین بیلیبردهای کمپین گوشی گلگسی مینی S3 میشوند که نام و نشان تجاری جهانی سامسونگ، نشان "سامسونگ سرویس"، نوشتار لاتین سامسونگ و لوگوی واترمارک سامسونگ از طرح گرافیکی فوق جدید محو شده اند.
 
به نظر میرسد این اقدام در راستای تلاش سامسونگ برای القای توقف فعالیت در بازار ایران به دلیل فشارهای بین المللی صورت گرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.