اپراتورها

تلفن همراه

June 22, 2013
13:57 شنبه، 1ام تیرماه 1392
کد خبر: 55746

گزارش بولتن از اختلالات فاحش در سیستم شارژ اینترنتی و عدم جوابگویی رایتل

بولتن نیوز نوشت: بیشتر از یک سال است که شرکت رایتل با عرضه سیم کارت های نسل سوم و با تبلیغات وسیع کار خود را آغاز کرده است و در تبلیغاتش خود را پیشرو در ارائه خدمات و نسل نوین ارتباطات می داند در حالی که سیستم پشتیبانی این شرکت، از ارائه خدمات قانع کننده در سطوح پایین و جلب رضایت مشتریان عاجز است.
 
به گزارش بولتن نیوز، کافی است شما یک سیم کارت اعتباری رایتل بخرید و قصد شارژ مجدد آن را داشته باشد، در حالی که دو اپراتور دیگر انواع راه های آسان شارژ را به شما پیشنهاد می کنند، شما مجبورید از میان روشهای محدود رایتل، یک روش را انتخاب کنید. تازه اگر اختلالی در حین شارژ پیش نیاید شما خواهید توانست پس از صرف وقت بسیار به مقصود خود برسید، اما اگر اختلالی پیش بیاید مجبورید شماره خدمات مشتریان رایتل را بگیرید و به انواع خفت و خواری از مسئولین پشتیبانی رایتل بخواهید تا شارژ هدر رفته شما را برگردانند.
 
 
در همین حال، یکی از خوانندگان بولتن نیوز، ماجرایی را که چند روز اخیر برایش اتفاق افتاده و نحوه جوابگویی رایتلی ها را برای ما فرستاده است که عینا در زیر می آید:
 
«دوشنبه 27 خرداد ساعت 5 بعد از ظهر پس از چند روز خالی بودن اعتبار سیم‌کارت رایتلم موفق شدم وارد پروفایلم در سایت رایتل شوم. ابتدا هر چند با سرعت نه چندان خوب ولی توانستم وارد پروفایلم شوم و اسم و شماره تلفنم را در نوار سمت راست پروفایل ببینم. با خیال راحت اقدام به افزایش شارژ نمودم و چون وقت و حوصله نداشتم که هر ماه این کار را تکرار کنم مبلغ شارژ 50.000 تومانی را انتخاب کردم و تایید نهایی را زدم. بعد از اینکه پیغام "با موفقیت انجام شد" را دیدم چشمم به نوار سمت راست صفحه افتاد و در کمال تعجب، اسم و شماره تلفن فرد دیگری را به جای خودم دیدم!
 
با شرکت رایتل تماس گرفتم و اپراتور مؤدبش بعد از کلی تحویل گرفتن وقتی ماجرا را شنید باور نکرد. ولی وقتی من تمام اطلاعات پروفایل فردی را که به جای اسم خودم اسم او را می دیدم به اپراتور گفتم از من خواست که از صفحه کامپیوترم عکس گرفته و روی سی دی به دفتر مرکزی برده و شکایت کنم!
 
من به ایشان گفتم که به خاطر 50 هزار تومان نمی توانم کلی کرایه بدهم و از این سر تا آن سر شهر بروم. با کلی منت قبول کرد فرم شکایت را پر کند.
 
سه شنبه 28 خرداد یک نفر از طرف شرکت رایتل تماس گرفت و از من خواست عکسی را از صفحه کامپیوترم که نشان می دهد اول وارد پروفایل خودم و سپس وارد پروفایل فرد دیگر می شوم گرفته و برایشان ایمیل کنم.
 
چهارشنبه 29 خرداد فرد دیگری از رایتل تماس گرفت و خیلی مؤدبانه به من گفت که بررسی ما نشان می دهد چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و شما خودتان رمز فرد مورد نظر را به دست آورده و وارد پروفایل وی شده اید و اگر راست می گویید و تمام اطلاعاتش را دارید با شماره او تماس گرفته و از او بخواهید تا 50 هزار تومان شارژ شما را برگرداند!
 
بنده هم از خیر 50 هزار تومان گذشتم تا بیشتر از این به من توهین نشود. ولی باید از خیر رایتل هم بگذرم چون معلوم نیست وقتی حساب خودم را شارژ می کنم واقعا حساب خودم را شارژ کرده‌ام یا حساب شخص دیگری را!»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.