اپراتورها

تلفن همراه

September 10, 2013
11:26 سه شنبه، 19ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57337

مدیرعامل همراه اول از رونق بازار سیم‌کارت دائمی همراه اول به دنبال اجرای یکسان‌سازی مکالمات خبرداد

sadoghi.jpg

مدیرعامل همراه اول از رونق بازار سیم‌کارت دائمی همراه اول به دنبال اجرای یکسان‌سازی مکالمات خبرداد.
 
وحید صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص تاثیر یکسان‌سازی مکالمات همراه اول بر قیمت سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور، اظهار داشت: طبق گزارش‌های رسیده از بازار، پس از اجرای طرح یکسان‌سازی (فلت) همراه اول استقبال بازار از این سیم‌کارت‌های دائمی‌‌ افزایش یافته است.
 
مدیر عامل همراه اول گفت: افزایش تقاضای بازار برای سیمکارت‌های دائمی، سبب بالا رفتن ارزش سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در دست مردم شده است.
 
وی افزود: پیش از این همراه اول 16.5 میلیون مشترک دائمی داشت که در 5 ماهه اول سال 92 نیز 135 هزار سیم‌کارت دائمی جدید واگذار کرده است.
 
صدوقی تاکید کرد: هم‌اکنون بخش عمده خرید و فروش سیم‌کارت دائمی در بازار آزاد انجام می‌شود و بخش کمی از طریق همراه اول فروخته می‌شود.
 
مدیر عامل همراه اول خاطر نشان کرد: تا دو سال پیش فروش سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول، روند کاهشی به خود گرفته بود و بعضا تخلیه خط داشتیم؛ اما از 2 سال پیش تاکنون روند کاهشی به روند افزایشی تبدیل شده است. به گونه‌ای که هر سال 1 تا 2 درصد تعداد سیم‌کارت‌های دائمی افزایش می‌یابد.
 
به گزارش فارس، همراه اول با اجرای طرح یکسان‌سازی مکالمه، جابه‌جایی و بین‌شهری را از مکالمات خود حذف کرده است. پیش از این تعرفه هر دقیقه 599 ریال به این اپراتور ابلاغ شده بود ،اما قرار است وزارت ارتباطات تعرفه‌ نهایی را به زودی به این اپراتور ابلاغ کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.