تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

October 13, 2013
1:18 یکشنبه، 21ام مهرماه 1392
کد خبر: 58105

10 برنامه داغ اندروید برای قدرتمند شدن

سیستم ‌عامل به کاررفته در تعداد بسیاری از گوشی‌هایی که در بازار وجود دارد، آندروید است و اگر برای این گوشی‌ها در دنیای اینترنت به دنبال برنامه یا اپلیکیشن باشید با نرم‌افزارهای بسیاری روبه‌رو خواهید شد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.
 
 
در این لیست 10 برنامه‌ی کاربردی برای سیستم ‌عامل آندروید به چشم می‌خورد که کاربر می‌تواند با استفاده از هر کدام، بعضی از نیازهای خود را برطرف کند.
 
The Football App
 
نرم‌افزاری برای علاقه‌مندان به ورزش فوتبال؛ اگر شما هم از طرفداران این ورزش هستید، بد نیست که The Football App را برروی گوشی هوشمند خود تجربه کنید. این اپلیکیشن با اینترنت کار کرده و جدیدترین و به روزترین اخبار و نتایج فوتبال لیگ‌های مختلف را به اطلاع شما می‌رساند.
 
طراحی اپلیکیشن این برنامه به گونه‌ای است که به راحتی می توانید با نحوه کارکرد بخشهای مختلفش آشنا شوید. درحقیقت این نرم‌افزار نتایج مسابقات را بصورت زنده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 
Network Monitor
 
بعضی وقت‌ها احتیاج دارید که سرعت دانلود و آپلود اینترنت در دستگاه اندرویدی خودتان را بدانید . راه‌های زیادی برای یافتن این سرعت وجود دارد، اما یکی از راحت‌ترین روش‌ها استفاده از برنامه Network Monitor Mini است. شما با این نرم افزار می توانید سرعت واقعی دانلود و آپلود اینترنت در دستگاه اندرویدی خودتان را مشاهده کنید. نرم‌افزار میانگین سرعت دانلود دستگاه را در اختیار شما قرار می‌دهد.
 
GO Power Master
 
تلفن‌های هوشمند، خیلی زودتر از تلفن‌های معمولی شارژ تمام می‌کنند اما GO Power Master به افزایش عمر شارژ باتری دستگاه اندرویدی شما کمک می‌کند.
 
یک اپلیکیشن حرفه‌ای با ابزارهای مدیریت منابع که به شما در مانیتور کردن دستگاهتان یاری می‌رساند. مدیریت ماژول‌ها، مانیتورینگ نرم‌افزارها و مدیریت هوشمند انرژی بخشی از توانایی‌های این اپلیکیشن هستند.
 
Instagram
 
اینستاگرام برای همه شناخته شده است. اپلکیشین ویرایش و به اشتراک‌گذاری تصاویر که یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های آیفون است و بعد از مدتی برای اندروید نیز منتشر شد.
 
اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد عکس خود را آپلود کرده و پس از انجام تغییرات مختلف و افکت‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. رابط کاربری فوق‌العاده اینستاگرام، کار با این اپلیکیشن را راحت کرده است. اگر دوست دارید به چند دهه قبل بازگشته و عکس‌هایی به سبک آن روزها بگیرید، اینستاگرام را از دست ندهید.
 
Fidilio
 
برنامه Fidilio می تواند با استفاده از GPS گوشی همراه یا تبلت در کوتاه‌ترین زمان ممکن رستورانهای اطراف شما را جستجو کرده و مشخصات آنها را همراه با عکس و شماره تلفن و آدرس نمایش دهد.
 
این نرم افزار با گرفتن اطلاعاتی از جمله نوع رستوران (مانند سفره خانه، گیاهی، طباخی، غذای دریایی)، سبک غذا، محله، مجهز بودن به دستگاه کارت خوان و اینترنت بی سیم، کلاس قیمت و حتی جای پارک رستورانهای مطابق با سلیقه شما را نمایش داده و آنها را در انواع موقعیت‌ها مانند مناسب برای جلسات رسمی و یا کاری، تجربه جدید، خانوادگی، مهمانان خارجی و ویژه، جشن و مهمانیهای کوچک طبقه بندی می کند.
 
فهرست رستوران‌های تهران به تفکیک مناطق، مشخصات بسیاری از غذاهای فرنگی و منوی پیشنهادی برای رفتن به رستوران از دیگر امکانات نرم افزار Fidilio است.
 
Metro Notifications
 
احتمالا شهرت نوار اعلانات ویندوز فون به گوش شما رسیده و می‌دانید که یکی از نقاط قوت ویندوز فون و یکی از شاهکار‌های مایکروسافت همین نوار اعلانات آن به شمار می‌آید. درحقیقت برنامه Metro Notification این امکان را برای کاربران اندروید مهیا ساخته تا بوسیله این نرم‌افزار بتوانند این نوار کاشی مانند را برروی گوشی هوشمند خود تجربه کنند.
 
قطب‌نمای Hi Compass
 
تا به حال برای برای گوشی آندرویدی خود برنامه‌هایی به سبک ios داشته‌اید؟ درحقیقت این برنامه سبکی متفاوت‌تری از سایر رقبای خود دارد. این قطب نمای حرفه‌ای از نظر ظاهر و دقت تشخیص در نوع خود یکی از بهترین‌هاست. از ویژگی این قطب‌نمای هوشمند می‌توان به پشتیبانی از تمام ویژگیهای قطب‌نما آیفون، شمال واقعی، شمال مغناطیسی، انیمیشن فلیپ اشاره کنیم.
 
eWeather HD
 
شما با eWeather می‌توانید از تمام اتفاقاتی که در طبیعت می‌افتد از باران گرفته تا زلزله مطلع شوید. این نرم‌افزار همه امکانات نرم افزارهای هواشناسی را داشته و می‌تواند آب و هوای چند روز آتی را پیش‌بینی کند. از ویژگیهای کلیدی این نرم افزار می‌توان به داشتن انواع میان‌بر برای صفحه‌ نمایش و محیط گرافیکی و جذاب آن اشاره کرد. البته برای استفاده از این نرم افزار باید به اینترنت متصل باشید.
 
Tehran Traffic
 
شاید شما هم بارها در ترافیک خسته‌کننده تهران گرفتار شده باشید و به این فکر می‌کردید که ای کاش برای انتخاب مسیرتان از ترافیک دیگر خیابانها و اتوبانها باخبر می‌شدید تا بتوانید بهترین و خلوت‌ترین و در عین حال نزدیک‌ترین مسیر را انتخاب کنید Tehran Traffic .نام برنامه‌ای است که مهم‌ترین کار آن، نشان دادن ترافیک تمام خیابان‌ها، اتوبان‌ها و بزرگراه‌های شهر تهران، به صورت آنلاین و لحظه‌ای است. برای استفاده از این برنامه باید به اینترنت متصل باشید.
 
Camera FV-5
 
برنامه‌ای که به دوربین گوشی هوشمند شما امکانات بسیار زیادی را اضافه می‌کند. درحقیقت شرکت سازنده با ویژگی‌هایی که برای کاربران در این نرم‌افزار در نظر گرفته برای آن‌ها ویژگی‌هایی را فراهم می‌کند که بعضی از آن‌ها را می‌توان در دوربین‌های حرفه‌یی پیدا کرد. اگر به دنبال یک برنامه کامل دوربین برای گوشی هوشمند خود هستید حتما این برنامه را دریافت کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.